„Svirka“ vadovas: atvykstamasis turizmas populiarėja, užsieniečiams reikia aukščiausio lygio paslaugų

03 balandžio 04:51 2024 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Keleivinio transporto problematika Lankytojai

Švenčionyse įsikūrusi UAB „Svirka“ skaičiuoja jau 31-uosius gyvavimo metus. Pastaruoju metu įmonė orientuojasi į turizmo verslą – vežioja iš skirtingų užsienio šalių atvykusius žmones tiek po Lietuvą, tiek ir po kitas Baltijos šalis.

„Kad išsilaikytume, imamės skirtingų veiklų. Per pandemiją, kai turizmas buvo sustojęs, Vilniaus regione ėmėmės vežioti darbuotojus į gamyklas. Tai darome iki šiol. Pasibaigus pandemijai, grįžome į turizmo verslą. Galiu pasidžiaugti, kad šis sektorius pastaruoju metu turi tendenciją augti“, – sako bendrovės „Svirka“ vadovas Vytautas Bulka.

Įmonė orientuojasi į atvykstamąjį turizmą. „Daugiausia į Baltijos šalis atvyksta turistai iš Vokietijos, Prancūzijos, ispaniškai kalbančių šalių, esame sulaukę ir amerikiečių. Labai džiaugiamės, kad jie lanko mūsų ir kitas Baltijos šalis, tuo pačiu suteikia galimybę uždirbti viešbučių, restoranų verslui. Ir mes esame laimingi, kad galime suteikti turistams daugiau pažinimo džiaugsmo“, – kalba V. Bulka.

Paklaustas, ar užsienio turistai nesibaimina netoli Baltijos šalių vykstančio karo, galimo nestabilumo, „Svirka“ vadovas atviras: taip, tokių kalbų būna. Vis dėlto nugali noras susipažinti su unikalia Baltijos šalių istorija, kultūra, maistu bei daugeliu kitų dalykų. Baltijos šalys užsieniečiams yra labai įdomios.

Atvykusiems turistams svarbios kokybiškos, komfortiškos paslaugos, todėl „Svirka“ nuolat investuoja į naujas, modernias transporto priemones. „Keliaujame po parodas, susipažįstame su tuo, kas keleivinio transporto rinkoje yra geriausia. Norėdamas išlikti atvykstamojo turizmo versle, privalai investuoti“, – pabrėžia V. Bulka.

Nedidelėms turistų grupėms vežti įmonė turi įsigijusi keletą komfortiškų mikroautobusų, daugiausia – iš Lietuvos įmonių „Forveda“ bei „Altas Auto“. „Pastebėjome, kad užsieniečiams labai svarbus ženklas ant keleivinės transporto priemonės. „Mercedes-Benz“, MAN, „Setra“ jiems automatiškai reiškia patogią kelionę“, – dėsto „Svirka“ vadovas.

Pastaruoju metu įmonė įsigijo išsyk du naujutėlius MAN autobusus. „Kodėl išsirinkome MAN? Ne tik todėl, kad šie autobusai garantuoja vokišką kokybę, bet ir todėl, kad jos atstovė Lietuvoje įmonė „Adampolis“ galėjo įvykdyti užsakymą per trumpiausią laiką. Kreipėmės ir į „Setra“ gamintojų atstovus, tačiau jie geriausiu atveju gali pateikti autobusus po dvejų metų. Tiek laukti negalėjome – turime sudarę sutartis su turistinėmis agentūromis, privalome vykdyti jų užsakymus“, – sako V. Bulka.

Naujuosiuose švenčioniškių nupirktuose autobusuose – visi patogumai keleiviams, yra galimybė įkrauti išmaniuosius įrenginius, per visą kelionę po Baltijos šalis veikia Wi-Fi internetas. „Be šių patogumų turistai jau neįsivaizduoja kelionės. Jie nori sužinoti pasaulio naujienas bet kuriuo metu. Mūsų tikslas – patenkinti net išrankiausiųjų poreikius“, – teigia pašnekovas.

Pasak jo, nauji, modernūs autobusai, tai ne tik patogumas keleiviams, bet ir ekologija. „Neturime kitos alternatyvos – tik investuoti į naują transporto priemonių parką. Naujiems autobusams palankūs kelių mokesčiai, transportas turi būti patikimas, nesugesti. Šiuo keliu ketiname eiti ir ateityje“, – kalba V. Bulka.

Lina Jakubauskienė

„Svirka“ nuotraukos

  • man
  • man1
  • man3
  • man2