Talino vežėjai išbando trijų sekcijų „Solaris Trollino 24″, ar bus galimybė pamatyti Lietuvoje?

12 spalio 04:25 2021 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

Feisbuko puslapyje „Troleibusai – ekologiškas transportas. Išsaugokim ir auginkim!”, kur dalijamasi informacija apie troleibusus pranešama, jog į Taliną bandymams atvyko trijų sekcijų „Solaris Trollino 24″. 

Pirmą kartą troleibusas pristatytas 2019-aisiais Briuselyje vykusioje „Busworld Europe” parodoje. Tai – ilgiausia iki šiol lenkų gamintojų sukurta transporto priemonė.

Vienu metu transporto priemone gali važiuoti iki 200 keleivių, jos talpa priklauso nuo komplektacijos. Parodoje pristatytame „Solaris Trollino 24“ sumontuoti 16 kW elektros varikliai, galinė ašis – hidraulinė, kad transporto priemonė būtų manevringesnė. Taip pat „Solaris Trollino 24“ yra sistemos, padedančios vairuotojui stebėti eismo juostas. Vietoj veidrodžių sumontuotos vaizdo kameros, kurios padeda geriau matyti kelią. Šis sprendimas gali būti pritaikytas ir kitose „Solaris Bus and Coach“ gaminamose transporto priemonėse.

Lenkai daug dėmesio skyrė tam, kad būtų sumažintas energijos suvartojimas įvairioms transporto priemonių sistemoms, kad daugiau energijos būtų skiriama važiavimui. Troleibuse sumontuotos baterijos, kad dalį kelio jis galėtų įveikti neprisijungęs prie laidų.

Iš viso lenkai žada gaminti trijų tipų 24,7 m ilgio transporto priemones – elektrinį, hibridinį autobusus bei troleibusą. Dyzelinu varomos versijos nebus.

Pasak „Solaris Bus and Coach” atstovo Lietuvoje Donato Mačiulio, nei Vilniaus, nei Kauno vežėjai nepareiškė noro išbandyti „Solaris Trollino 24″, kadangi tokio tipo troleibusų įsigyti šiuose miestuose neplanuojama. Vis dėlto šiek tiek vėliau nuspręsta, kad sostinėje troleibusas bus bandomas, jis Lietuvoje turėtų būti gruodžio pradžioje.

eBus.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka