„Continental” padangos Hanoverio IAA parodoje

27 rugsėjo 03:27 2022 Spausdinti straipsnį Lankytojai Naujienos

2022 metų „IAA Transportation“ parodoje Hanoveryje „Continental“ pristato daug novatoriškų sprendimų, kuriais didinamas keleivių ir krovinių pervežimo tvarumas. Vienas tokių yra koncepcinės „Conti Urban” padangos, skirtos elektriniams autobusams ir pristatymo transportui, ir kurių bandymai greitai bus pradėti realiomis sąlygomis. Jų gamyboje panaudota beveik 50 procentų atsinaujinančių ir perdirbtų žaliavų, o po protektoriaus restauravimo ši dalis padidėja net iki daugiau nei 90 proc.

Taip pat padangų gamintojas pristato specialiai koncepcinei puspriekabei su elektros pavara sukurtas padangas. „Continental“ yra išskirtinis šios „Trailer Dynamics“ gamintojo puspriekabės, kuri leidžia mažinti CO2 emisiją, kūrimo partneris.

„EfficientPro Gen 3+“ yra naujas „EfficientPro“ padangų modelis, skirtas tolimųjų pervežimų sunkvežimiams, ir pasižymi optimizuotu pasipriešinimu riedėjimui, todėl išsiskiria itin efektyviu energijos naudojimu.

Parodoje „Continental“ demonstruoja ir skaitmeninę padangų priežiūros sistemą „ContiConnect 2.0“, kuri automobilių parkų valdytojams leidžia stebėti padangų būklę, taip taupant degalus ir mažinant CO2 emisiją. Tokia priežiūra taip pat leidžia išvengti ankstesnio nei numatyta padangų keitimo ir neplanuotų prastovų.

Tvariam miesto transportui skirtos koncepcinės „Conti Urban“ padangos

„IAA Transportation“ parodoje pristatytos koncepcinės „Conti Urban“ padangos yra skirtos elektra varomam viešajam ir pristatymo transportui. Šių koncepcinių „Continental“ padangų gamyboje panaudota apie 50 procentų atsinaujinančių ir perdirbtų žaliavų. Jų protektorius yra pagamintas iš 68 procentų tokių atsinaujinančių žaliavų kaip rapsų aliejus, silika iš ryžių lukštų pelenų ir atsakingai išgauto natūralaus kaučiuko.

Kaip ir daugumą „Continental“ komercinio transporto padangų, „Conti Urban“ galima restauruoti – tai procesas, leidžiantis iš naujo naudoti padangas, pakeičiant seną protektorių nauju. Kai tokios padangos yra restauruojamos, atsinaujinančių ir perdirbtų žaliavų dalis padidėja iki daugiau nei 90 procentų.

Kurdami šias padangas, „Continental“ inžinieriai siekė didesnio energijos naudojimo efektyvumo ir mažesnio triukšmingumo. Specialus protektoriaus gumos mišinys ir itin standus karkasas pasipriešinimą riedėjimui, palyginti su dabartinės kartos „Conti Urban“ padangomis, sumažino 7 procentais ir prailgino naudojimo laiką.

Taip pat buvo sumažintas „Conti Urban“ padangų triukšmingumas. Triukšmo dažnis, atsirandantis padangai riedant kelio paviršiumi, buvo išskaidytas platesniame diapazone, tad girdimas triukšmas yra mažesnis ir mieste važinėjantis transportas yra tylesnis.

 Specialios „Continental“ puspriekabių su elektrifikuota varančiąja ašimi padangos

„IAA Transportation“ parodoje „Continental“ pristatė padangų prototipą, specialiai sukurtą puspriekabėms su elektrifikuota varančiąja ašimi. Šių padangų protektoriaus profilis yra ypač tvirtas ir turi gilius sukibimo elementus, užtikrinančius geras savybes visą naudojimo laiką. Be to, ypatingas protektoriaus mišinys pasižymi geru sukibimo ir ridos balansu, o modelis išsiskiria varančiosios ašies padangų savybėmis ir yra skirtas regeneruoti stabdymo energiją.

Serijinę šių padangų gamybą planuojama pradėti 2025 metais. Elektrifikuota „Trailer Dynamics“ puspriekabė „eMega Liner“ su elektrine varančiąja ašimi įprastą vilkiką su vidaus degimo varikliu paverčia hibridine transporto priemone. Gamintojo duomenimis, tokia elektrifikuota puspriekabė mažiausiai 20 proc. sumažina dyzelino sąnaudas ir CO2 emisiją.

„Conti EfficientPro Gen 3+“: mažesnio pasipriešinimo riedėjimui padangos

„Conti EfficientPro Gen 3+“ yra naujas žinomų „Continental“ tolimiesiems pervežimams skirtų padangų modelis. Jas kuriant buvo siekiama dar labiau sumažinti pasipriešinimą riedėjimui ir tuo pačiu mažesnių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos. Palyginti su ankstesniu modeliu, „Conti EfficientPro Gen 3+“ vairuojamosios ir varančiosios ašies padangų pasipriešinimas riedėjimui yra maždaug 9 procentais mažesnis. Šių savybių pavyko pasiekti protektoriui naudojant naują gumos mišinį, taip pat kontakto su keliu vietoje sumažinus deformaciją ir, tuo pačiu, pasipriešinimą riedėjimui.

VECTO (standartizuotas transporto priemonių energijos sąnaudų skaičiavimo metodas) duomenys rodo, kad vidutinio dydžio automobilių parke, kurį sudaro 500 mašinų ir kurių kiekviena kasmet nuvažiuoja apie 120 000 kilometrų, per metus „Conti EfficientPro Gen3+“ galėtų sutaupyti iki 465 tonų CO2 ir maždaug 300 000 eurų sumažinti išlaidas degalams, palyginti su ankstesnės kartos modeliu.

Skaitmeniniai sprendimai integruotam ir parkui pritaikytai padangų priežiūrai

Parodoje „Continental“ demonstruoja ir visapusišką padangų priežiūros sistemą „ContiConnect 2.0“. Ji leidžia taupyti degalus, mažinti CO2 emisijas ir išvengti neplanuotų padangų keitimų, apsilankymų dirbtuvėse ir su tuo susijusių brangių prastovų. Naudodami šią sistemą, be padangų slėgio ir temperatūros stebėjimo realiu laiku, parko vadybininkai mato informaciją apie ridą, protektoriaus gylį ir bendrą kiekvienos padangos būklę.

„ContiConnect“ sistemos pagrindas yra padangų jutiklis, o parodoje gamintojas pristatė naujausios kartos jutiklį, galintį matuoti slėgį, temperatūrą ir ridą iš padangos vidaus. Priklausomai nuo programos, jis perduoda duomenis nustatytu radijo dažniu arba per „Bluetooth“ sąsają. Specialiai „Continental“ sukurta programėlė, kuria galima naudotis visose išmaniųjų telefonų operacinėse sistemose, leidžia vietoje gauti visus su padangomis susijusius duomenis.

Continental informacija ir nuotrauka