„Eurobasket 2011“ komandų vežėjas – „Kautra“

15 birželio 09:25 2011 Spausdinti straipsnį Naujienos

Šiandien paaiškėjo, kas veš Europos krepšinio čempionato dalyvius. Atplėšus vokus ir susumavus viešųjų pirkimų konkurso rezultatus, oficialiu „Eurobasket 2011“ vežėju pripažinta Kauno keleivinio transporto įmonė „Kautra“.

Konkurse Europos čempionato dalyviams vežti dalyvavo du vežėjai – bendrovės „Kautra“ ir „Olex“. Pastarojo vežėjo pasiūlymas buvo atmestas šiek tiek anksčiau. „Paprašėme bendrovės „Olex“ patikslinti kai kuriuos ne visai išsamius paraiškoje pateiktus duomenis, tačiau naujai pateikti duomenys taip pat nebuvo visai tikslūs. Dėl šios priežasties bendrovės pasiūlymas buvo atmestas“, – aiškina komisijos „Eurobasket 2011“ vežėjui parinkti atstovas Martynas Račkauskas.

Be dvidešimt keturių autobusų, kurie privalėjo atitikti griežtus čempionato rengėjų keliamus techninius reikalavimus, į oficialaus Europos krepšinio vežėjo statusą pretenduojančios įmonės privalėjo pateikti ir tiek pat lengvųjų automobilių.

„Bendradarbiaudami su bendrove „Autojuta“, pasiūlėme „Eurobasket 2011″ dalyviams vežti dvidešimt keturis naujutėlius juodos spalvos VIP komplektacijos „Volkswagen Multivan“. Iš keturiasdešimt aštuonių mūsų pateiktų transporto priemonių net keturiasdešimt – visiškai naujos“, – pasakoja UAB „Kautra“ rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.

Konkursui čempionato dalyviams vežti bendrovė „Kautra“ sudarė konsorciumą su dviejomis kitomis Lietuvos keleivinio transporto įmonėmis – Klaipėdos autobusų parku bei bendrove „Busturas“.

Kauniečiai pasiūlė dvylika neseniai specialiai čempionatui įsigytų naujutėlių „Temsa Safari“, dar po dvi tokias pat transporto priemones pateikė Klaipėdos autobusų parkas ir „Temsa“ gamintojai. Likusius autobusus paskolino Šiaulių bendrovė „Busturas“. Visos keleivinio transporto priemonės – vienodos baltos spalvos, taigi nebus sudėtinga jas apklijuoti Europos krepšinio čempionato simboliką atitinkančiais lipdukais.

„Didžioji dalis mūsų pateiktų transporto priemonių atitinka aukščiausius ekologinius reikalavimus, jose sumontuoti Euro 5 varikliai. Remiantis „Eurobasket 2011“ vežėjams keliamais reikalavimais, už transporto priemonių naujumą bei ekologiškumą skirta daugiausia balų“, – aiškina G. Pakusas.

Pasak M. Račkausko, „Kautros“ pasiūlymas komisijai pasirodė tinkamas, tačiau antra konkurso dalyvė – bendrovė „Olex“ – turi teisę per penkiolika dienų apskųsti viešųjų pirkimų konkurso rezutatus.

Pasibaigus konkursui „Eurobasket 2011“ krepšinio komandų vežėjui parinkti, čempionato rengėjai imsis oficialaus vežėjo sirgaliams vežioti po Lietuvos miestus atrankos.

Lina Jakubauskienė

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.