Vienas iš didžiausių Europos troleibusų gamintojų „Solaris Bus and Coach“ pateikė Kaunui išbandyti naujausią savo gaminį – dvylikos metrų ilgio troleibusą su dyzeliniu generatoriumi.
Techniniai duomenys
Troleibusai sudaro apie 10 proc. lenkų gaminamos produkcijos. Žemagrindžiai „Solaris Trollino 12“ jau važinėja daugelyje Europos šalių, o pastaruoju metu lenkų gamintojai su jais įžengė ir į Vokietijos rinką.
Bulgarijos Sofijos miestui pagaminto ir kauniečiams išbandyti paskolinto troleibuso ilgis – 12 metrų, plotis – 2550 mm. Troleibusas gaminamas naudojant „Solaris Urbino“ kėbulą. Priekinis tiltas – ZF RL 75 EC, vairo mechanizmas – ZF Servocom. Montuojamos ABS bei ASR stabdžių sistemos, taip pat papildomas elektrodinaminis stabdis.
Troleibuse sumontuota „Škoda 4 ML 34444“ elektros įranga be reguliatoriaus bei 50 kW dyzelinio generatoriaus blokas. Pantografas – rankinis, „Lekov TSS 5.6“. Yra ir papildomas degalų bakas dyzelinio variklio generatoriui, jo talpa – 125 litro. Su tokiu degalų kiekiu transporto priemonė be laidų gali nuvažiuoti apie 400 kilometrų.
Troleibusas – žemagrindis, jame sumontuota rampa įvažiuoti žmonių su negale vežimėliams. Vairuotojo sėdynė – ISRI, įrengta ventiliacijos bei kondicionavimo sistema. Maksimalus transporto priemonės greitis – 70 km/val.
Talpa – per maža?
Apžiūrėjus Kaunui paskolintą Sofijos miestui pagamintą „Trollino“, šiek tiek nerimo sukėlė ne itin patogus sėdynių išdėstymas salone – jų pernelyg daug, tad beveik nelieka vietos stovintiems keleiviams. Tuo tarpu „Autroliui“ reikėtų kuo talpesnių troleibusų, kadangi Kaune nevažinėja nė vienas sudvejintas ar pailgintas troleibusas.
Šiuo metu troleibusas veža keleivius 14-uoju maršrutu. Kaune jis važinės nuo lapkričio 22-osios iki gruodžio 7-osios.
Evaldas SidikerskisAutoriaus nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.