„EvoBus“ (JK) teigimu, „Mercedes-Benz Citaro Hybrid“ suteiktas „Mažos emisijos autobuso“ (LEB) sertifikatas.
Gamintojų teigimu, viešojo transporto operatoriai, naudojantys mažos emisijos autobusus, per metus gali sutaupyti daugiau kaip 3 500 eurų vienai transporto priemonei, jei ji nuvažiuoja vidutiniškai apie 50 000 km.
Be to, „EvoBus“ atstovai teigia, jog „Citaro Hybrid“, lyginant su dyzeliniu analogu, sutaupo iki 8,5 % degalų.
„Mažos degalų sąnaudos, mažos emisijos, o dabar – mažesnės eksploatacijos išlaidos „Mercedes-Benz Citaro Hybrid“ operatoriams ir keleiviams užtikrina aukščiausią efektyvumą, dar aukštesnį tobulumo standartą ir pastebimai mažesnį variklio keliamą triukšmą“, – teigia „EvoBus“ atstovai“.
Hibridiniame autobuse montuojamas „Mercedes-Benz OM 936“ Euro 6 standartus atitinkantis dyzelinis variklis ir 14 kW „savaime įsikraunantis“ elektrinį variklis, kuris regeneruoja energiją važiuojant ir stabdant. Hibridinis modulis padeda sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį, nes tiekia energiją variklį užvedant ir autobusui įsibėgėjant.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka