Pakilusios elektros, kitų energetinių resursų kainos verčia taupyti ir mus. Be to šio mėnesio statistika rodo, jog po 17:00 kasdien turėjome vos 1-2 klientus. Todėl Klientų aptarnavimo centro darbo laiką trumpiname viena valanda ir nuo pirmadienio, spalio 3 dienos, Klientų aptarnavimo centras bus atidarytas darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00.
Kontaktuoti ir tvarkyti rūpimas problemas, nesant galimybės ateiti sutrumpintu darbo laiku, kviečiame nuotoliniu būdu. Turime įdiegę instrumentus internetu teikti kiekvieną standartinę paslaugą. Pasirinkite, prašome, iš pridėto sąrašo Jums rūpimą, ir išbandykite, jeigu iki šiol dar nesinaudojote. Mūsų nuomone, siūlomų instrumentų sąsaja yra intuityvi, nereikalaujanti didelių pastangų. Tačiau jeigu naudojantis jais kiltų problemų – skambinkite arba rašykite, tie kontaktai taip pat pridėti.
Rekomenduojame pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus nuotoliniu būdu žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.
https://apps.apple.com/us/app/id1444758099
8 800 12344
Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344.