„Daimler Buses“ stende, be pirmojo Euro 6 reikalavimus atitinkančio turistinio autobuso, puikavosi ir antrosios kartos miestui skirtas „Citaro“.
Pirmoji „Citaro“ karta pasirodė 1998-aisiais, nuo tada pagaminta daugiau nei 31 tūkst. transporto priemonių, kurios važinėja Japonijoje, Meksikoje, Australijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose bei kone visose Europos sostinėse, tarp jų – ir Vilniuje.
Pasak gamintojų, naujajame „Citaro“ įdiegti visi naujausi pastarojo meto sprendimai moderniausių techologijų, ekologijos bei saugumo srityse.
Nors antrosios kartos „Citaro“ išorė nedaug kuo skiriasi nuo pirmtako, tačiau jo karkasas – visai naujas. Naujojo autobuso formos šiek tiek suapvalintos, susiaurinti priekiniai žibintai, kėbulas – truputį ilgesnis. Tai suteikė vokiečių gaminamai transporto priemonei dar daugiau elegancijos.
Atnaujintas ir transporto priemonės salonas – sumontuotos modernesnės sėdynės su porankiais, langai „pažeminti“ 12 centrimetrų – tokiu būdu autobuso viduje tapo šviesiau.
Patogesnė ir vairuotojo darbo vieta – sėdynė pakelta aukščiau šešetą centimetrų, patogiau išdėstyti prietaisai priekiniame skydelyje. Pagalvota net apie vietą vairuotojo daiktams pasidėti. Prietaisų skydelyje sumontuotame vaizdo ekrane vairuotojas gali matyti, kurios autobuso durys atidarytos.
Tradiciškai „Mercedes-Benz“ itin daug dėmesio skiria keleivių saugumui. Naujojo „Citaro“ kėbulas atitinka 2017-aisiais įsigaliosiančius ECE R66/01 normatyvų reikalavimus, pirmą kartą miesto autobuse sumontuota ESP sistema.
„Citaro“ montuojami varikliai atitinka Euro 5 arba EEV normų reikalavimus, klientas galo pasirinkti „Voith DIWA“ arba „ZF Ecolife“ pavarų dėžes.
Transporto priemone gali važiuoti nuo 104 iki 106 keleivių. Gamintojų teigimu, kol kas bus gaminami ir ankstesnieji, ir atnaujinti „Citaro“. Naujasis, be abejo, bus šiek tiek brangesnis.
Gamintojai siūlo ir sudvejintus „Citaro“. Jų ilgis – 18 095 mm, juose telpa nuo 156 iki 189 keleivių.
Lina Jakubauskienė
Autorės ir gamintojų nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.