„Busworld Europe“ – atgimęs „Ikarus“, šįkart – elektrinis

lapkričio 21 05:46 2019 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

Šiųmetėje „Busworld Europe“ akį traukė kinietiškų autobusų gausa. CRRC stende buvo galima apžiūrėti ir bendrą kiniečių bei vengrų gaminį – atgimusį „CRRC Ikarus“.

 

CRRC.EV – didžiausias pasaulyje geležinkelio įrangos tiekėjas, autobusų gamintojas – antrinė koncerno įmonė. Parodoje debiutavo elektrinis autobusas „City Pionerr“, surinktas Vengrijoje.

Vengrijos inžinierių užduotis buvo suprojektuoti modernią ir patvarią rėmo konstrukciją, kurioje būtų sėkmingai integruota CRRC elektros įranga, Kinijoje jau išbandyta daugiau nei 120 tūkst. transporto priemonių. „CityPioneer“ rėmas pagamintas iš nerūdijančio ir korozijai atsparaus plieno. Kaip autobuso privalumą gamintojai įvardina ir šiuolaikinį dizainą, sukurtą pagal ES standartų reikalavimus.

Autobusas – žemagrindis, 12 m ilgio, jame sumontuota 313 kWh baterija. Vieną kartą įkrautomis baterijomis autobusas gali nuvažiuoti 200–260 kilometrų, nuo stacionaraus šaltinio įkraunamas 5–6 valandas.

Strateginė partnerystė su „Ikarus“ Kinijos gamintojams suteikia galimybę išeiti į Europos Sąjungos rinką. Pasak gamintojų, Vengrijos Székesfehérvaro mieste gaminami autobusai bus parduodami 15-20 proc. mažesnėmis kainomis negu konkurentų Europoje.

Tikimasi, kad Kinijos ir Vengrijos gamintojų dėka autobusų rinkoje vėl pasirodęs „Ikarus“ vardas netrukus išpopuliarės. Pirmieji autobusai Vengrijos keliuose pasirodys jau 2020-aisiais.

„Busworld Europe“ Kinijos gamintojai pristatė ir vidutinės klasės elektra varomą autobusą.

Lina Jakubauskienė

Autorės ir gamintojų nuotraukos

 

  • crr
  • city-pioner1
  • DSC_0076
  • DSC_0078
  • DSC_0077