Kompanijos „MAN Truck & Bus” stende Kortijke, greta kitų autobusų, puikavosi stilingas, išskirtinės išvaizdos naujos kartos dviaukštis „Skyliner“, pratęsiantis beveik keturiasdešimties metų modelio istoriją.
Pirmą kartą transporto priemonė pristatyta 2010-aisiais, IAA parodoje Hanoveryje. Šiuo metu jau pradėta naujojo „Neoplan Skyliner“ serijinė gamyba.
Didžiulis panoraminis priekinis stiklas, tik „Neoplan“ būdinga priekinė konstrukcija su gerokai palenkta viršutine dalimi suteikia modeliui ypatingos elegancijos. Lygus kėbulas su prigludusiomis durimis bei liukais, taip pat galinė dalis su optimizuotomis aerodinaminėmis savybėmis gerokai sumažina oro pasipriešinimą važiuojant. Autobuso aerodinaminis koeficientas (cW) lygus vos 0,41 – tai precedento neturintis rodiklis tarp visų dviaukščių autobusų, prilygstantis vidutinės klasės mikroautobuso aerodinaminiam lygiui. Tokios konstrukcijos dėka degalų sąnaudos, autobusui važiuojant 100 km/val. greičiu, sumažėja maždaug 5 proc.
13,99 m ilgio „Skyliner“ telpa iki 83 sėdimų vietų. Pirmą sykį kaip standartinė įranga siūloma pakaba su amortizatorių elektroniniu valdymu (CDS – „Comfort Drive Suspension“).
505 AG (271 kW) MAN D26 „Common Rail“ variklio maksimalus sukimo momentas – 2 300 Nm (esant 1000-1400 aps.min.). Pavarų dėžė – 12 pakopų, „TipMatic“, automatinė.
Autobuso dizainas – naujojo „Neoplan“ stiliaus „Sharp Cut Design” pavyzdys. Salonas erdvus, keleivių patogumui – komfortiškos sėdynės, 40 proc. galingesnė klimato kontrolės sistema, taip pat naujausios vaizdo ir garso sistemos su didžiuliais ekranais tiek autobuso pirmajame, tiek ir antrajame aukšte.
Keturių metrų aukščio autobuso stabilumą, taip pat tolygų jo važiavimą užtikrina adaptuota pneumatinė ratų pakaba CDS, automatiškai reguliuojanti amortizatorių „minkštumą“. Autobuso saugumą garantuoja elektroninės ABS, ACC sistemos, ekstremalaus stabdymo sistema BA, taip pat kelio žymų sekimo sistema LGS.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotr.
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.