Sausio 17-ąją dvylika naujutėlių „Isuzu Turquoise“ iš Lietuvos iškeliavo į Estiją. Transporto priemones įsigijo Estijos bendrovė „Atko“.
Autobusus iš Turkijos į Lietuvą atgabeno oficiali „Isuzu“ atstovė Lietuvoje – bendrovė „Saločiai ir partneriai“.
„Kaip žinia, jau nuo sausio 1-osios įsigaliojo nauji ekologiniai standartai autobusų varikliams. Transporto priemonės su Euro 6 standartų reikalavimus atitinkančiais varikliais jau bus gerokai brangesnės. Todėl į Lietuvą iš Turkijos atsivežėme 29 naujutėlius „Isuzu“, kuriems Turkijos gamintojai, šiemet švenčiantys 30-tąsias gamyklos įkūrimo metines, suteikė nemenką nuolaidą“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.
Sužinoję apie nuolaidą, pirmieji pageidavimą įsigyti naujus autobusus pareiškė Estijos bendrovės „Atko“ vadovai.
„Teikiame keleivių vežimo paslaugas dešimtyje Estijos apskričių. „Isuzu“ autobusus eksploatuojame nuo 2006-ųjų. Per šį laiką su šiomis transporto priemonėmis neturėjome jokių rimtesnių problemų. Todėl, vėl laimėję konkursą keleiviams vežti aštuoneriems metams, nusprendėme įsigyti turkiškų transporto priemonių. Jų kainos ir kokybės santykis – optimalus“, – aiškina „AS Atko Trans“ vadovas Kalle Saviste.
Pasak jo, svarbiausi Estijos vežėjų reikalavimai naujoms transporto priemonėms – ekonomiškumas ir patikimumas. Be to, dar labai svarbu ir tinkamai sutvarkyta priežiūros bei remonto sistema.
„Turime turkiškų autobusų detalių sandėlius, be to, mūsų remonto meistrai apmokyti remontuoti „Isuzu“ autobusus. Prireikus vienos ar kitos detalės, į Estiją iš Vilniaus ji pristatoma per parą“, – kalba K. Saviste.
Jo teigimu, turkiški autobusai puikiai tinka važinėti ir atšiauriomis sąlygomis. „Temperatūra regionuose, kur vežame keleivius „Isuzu“ autobusais, nukrenta ir iki minus 25 laipsnių. Turkai šiaurės šalims gamina autobusus su papildomomis šildymo sistemomis, dvigubais stiklais ir pan.“, – kalba K. Saviste.
Visus autobusus Estijos įmonė įsigijo lizingu. „Nors galėtume už autobusus sumokėti iš karto, toks transporto priemonių pirkimo būdas yra patogesnis. Autobusai veža keleivius, tokiu būdu uždirbdami lizingo išmokoms. Likusius pinigus galima investuoti į servisų bei priežiūros centrų steigimą“, – aiškina K. Saviste.
Naujieji autobusai į Estijos kelius išvažiuos nuo balandžio 1-osios.
Lina Jakubauskienė
„Saločiai ir partneriai” ir autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.