Vokietijos startuolis „e-troFit“ siūlo viešojo transporto operatoriams iš dyzelinių į elektrines perdarytas transporto priemones. Šiuo metu vyksta bandymai skirtinguose miestuose.
Bendrovė „e-troFit“ debiutavo 2019 m. UITP viršūnių susitikime Stokholme, parodoje pristačiusi modifikuotą autobusą. Ašis ir pavaras teikia „ZF“, o baterijas – „Voltabox“. Remiantis „e-troFit“ prognoze, iki 2030 m. 8000 autobusų turi būti perdaryti į elektrinius. Bendrovė neseniai pasirašė partnerystės sutartį su „Paul Nutzfahrzeuge GmbH“.
„Būdami novatoriškų komercinių transporto priemonių elektrifikavimo sprendimų teikėjais ir gamintojais, mes nuosekliai plečiame bandomųjų transporto priemonių parką. Mūsų tikslas yra pasiūlyti savivaldybių komunalinėms įmonėms, transporto įmonėms ir privačiojo viešojo transporto parko operatoriams galimybę išbandyti mūsų elektrinės pavaros sistemą, kuri atitinka griežčiausius kokybės ir saugos standartus“, – aiškina Aleksandras Lietzas, Autobusų pardavimo D vadovas / A / CH „e-troFit GmbH“.
„e-troFit“ komanda įmonei, nusprendusiai transporto priemonę išbandyti, pristato autobusą, taip pat infrastruktūrą bei technologijas.
Antrąjį 2021 m. ketvirtį bandymai buvo atlikti „Verkehrsgesellschaft Kirchweihtal Allgäu“, „Regiobus Idar-Oberstein“, „Regiobus Potsdam-Mittelmark“ ir „Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein“. „e-troFit“ transporto priemonėmis domisi klientai iš viso pasaulio. Pavyzdžiui, SAD, įsikūrusi Bolzane, Pietų Tirolyje, šiuo metu bando autobusą sudėtingame Alpių regione. Kiti bandymai, pavyzdžiui, „Stadtbus Bad Kreuznach GmbH“ („Transdev Verkehr GmbH“), planuojami artimiausiomis savaitėmis.
Michaelas Bechteleris, „Kaufbeuren“ tinklo „Verkehrsgesellschaft Kirchweihtal“ vykdantysis direktorius, liko patenkintas savaitės bandymais. Vežėjai teigia įsitikinę perdaryto autobuso kokybe, patikimumu, važiavimo komfortu. Pasak M. Bechtelerio, toks autobusų perdarymas yra būdas vežėjams sparčiau pereiti prie elektra varomų transporto priemonių.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka