„Flixbus“ veržiasi į rytų Europos rinką

kovo 14 05:30 2018 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika Lankytojai Patirtis

Dar ne taip seniai keleiviai tolimojo susisiekimo maršrutais buvo vežami vien tik traukiniais. Situacijai pasikeitus, į rinką atėjo nemažai naujų vežėjų autobusais. Vieną iš jų – „FlixMobility“ – įkūrė trys jauni Miuncheno verslininkai. Oficialiai kompanija pradėjo veikti 2013 m. ir netrukus tapo pirmaujančiu vežėju tolimojo susisiekimo paslaugų teikimo rinkoje.

 

 

 

Šiuo metu tai – didžiausias Europos tarmpiestinių autobusų tinklas, siūlantis keleiviams pigias keliones. „FlixBus“ tinklas remiasi glaudžiais partnerystės ryšiais su mažosiomis ir vidutinėmis keleivinio transporto įmonėmis. Keleiviai gabenami partnerių autobusais.

„FlixBus“ naudojasi išmaniaisiais įrenginiais, todėl gali stebėti keliones, derinti maršrutų laiką bei trasas, kad keleivių autobusuose būtų kuo daugiau, todėl gali pasiūlyti keleiviams itin mažas bilietų kainas. Be kitų privalumų, visose transporto priemonėse veikia nemokamas WiFi ryšys.

Pradėję verslą Vokietijoje, „FlixMobility“ netrukus išsiplėtė ir į kitas šalis. Neseniai įmonė įsigijo keliolika didžiausių Lenkijos įmonių. Jos vadovų planuose – ir plėtra į Baltijos šalis. Atėję į Lietuvos rinką, jie, be abejo, taptų itin stipriais konkurentais dabartinėms šalies keleivinio transporto įmonėms.

 

eBus.lt

Linos Jakubauskienės nuotrauka