„Mercedes-Benz“ gamintojai praskleidė užuolaidą, kaip atrodys naujasis „Mercedes Intouro“. Visi techniniai duomenys dar neskelbiami, bet jau aišku, kad bus gaminamas ir hibridinis priemiestinio autobuso modelis.
Pasak gamintojų, naujasis „Intouro“ yra 300 kilogramų lengvesnis ir 3 proc. ekonomiškesnis nei ankstesnės kartos modelis. Bus gaminama ir 10,9 m ilgio „Intouro K“ bei 14,9 metrų ilgio triašiai modeliai. Standartinė versija yra 12,2 metro.
Naujajame „Mercedes Intouro“ taip pat debiutuoja naujos kartos „ABA 5“ avarinio stabdymo sistema („Active Break Assist“). Ji gali automatiškai sustabdyti transporto priemonę, reaguodama į stovinčias ar judančias kliūtis ar judančius pėsčiuosius. Taip pat galima naudotis pasukimo pagalba „Sideguard Assist“.
Gamintojai modelį pritaikė ir prie nūdienos situacijos: saugantis nuo virusų, „Mercedes Intouro“ galima įsigyti su aukšta pertvara tarp vairuotojo sėdynės ir keleivių salono. Vairuotojui įrengtos ir atskiros durys, be to, sumontuoti aktyvūs filtrai su antivirusiniu sluoksniu.
Autobuse montuojamas 7,7 litro dyzelinis variklis, kuris gali būti 299 AG (220 kW) ir su 1 200 Nm sukimo momentu ar 354 AG (260 kW) ir 1 400 Nm. Trijų ašių „Intouro L“ standartiškai yra sumontuotas šešių cilindrų 10,7 l variklis, kurio galia – 394 AG (290 kW) ir 1900 Nm. Taip pat planuojamas hibridinis autobuso variantas.
eBus.lt
Gamintojų nuotraukos