„Golden Dragon” – „Busworld” parodoje

lapkričio 24 05:45 2011 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

„Busworld Europe” kinai pirmą kartą pasirodė prieš ketverius metus. Tuomet pristatytas vos vienas autobusas, pernelyg nepatraukęs lankytojų dėmesio nei išore, nei vidumi. Šįkart kinų gamintojai į didžiausią bei prestižiškiausią pasaulyje autobusų parodą susirinko kur kas gausiau.

„Golden Dragon“ – viena iš didžiausių kinų autobusų gamintojų. Šįkart parodai Kortrijke gamintojai pristatė du autobusų modelius – „Golden Dragon XNL6121” ir “Golden Dragon XML6125”.

Kortrijke pristatytas XML6121 skirtas miesto bei priemiesčio vežimams. Jame montuojamas 320 AG 6 cilindrų „Cummins: variklis, ZF 6S1701BO pavarų dėžė su intarderiu. Transporto priemonės ilgis – 11 970 mm, joje – 49 sėdimos ir 10 stovimų vietų.

XML6125 – hibridinis, padedantis taupyti degalus, ekologiškesnis bei taupesnis už dyzelinį „brolį“. Jame montuojamas SBE Euro 4 reikalavimus atitinkantis 151 kW variklis bei elektroы variklis GHS280 M-4. Transporto priemonės ilgis – 11960 mm, joje telpa nuo 32 iki 40 sėdimų vietų.

Kinų gamintojų teigimu, jų autobusai itin patvarūs. Kėbulo patikimumą garantuoja antikorozinė katodinės elektroforezės technologija, kurios dėka autobuso kėbulas tarnauja dešimt metų ir ilgiau.

Pasak kinų gamintojų, pagrindinis jų privalumas bandant pakliūti į perpildytą Vakarų Europos rinką – aukšta kokybė bei žema transporto priemonių kaina. Savo šūkiu „Busworld Europe 2011“ jie pasirinko „To be smarter“ („Būk išmintingesnis“). Ar Vakarų Europos autobusų pirkėjai pasirodys pakankamai išmintingi ir pereis prie kiniškų autobusų, parodys laikas.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.