Vengrijos gamintojas „Ikarus“ toliau atnaujina ir plečia elektrinių miesto autobusų modelių asortimentą. Atnaujintas 12 m ilgio „Ikarus 120e“ priekinis dizainas, autobusuose montuojamas naujas LFP baterijų blokas, naujas elektros variklis. Taip pat užsakovui suteikta galimybė pasirinkti „Siemens“ pantografo sistemą „iš apačios į viršų“ („e-Line“),.
Magyarbusz.info skelbia, jog netrukus vengrai gamins ir visai naują elektrinio sudvejinto autobuso versiją, pavadintą „Ikarus 180e“.
Skelbiama, jog autobusas bus 18 750 mm ilgio, jame bus sumontuotas 350 kW didžiausios galios „Siemens“ variklis. Be to, papildomai bus galima įsigyti sprendimą, kurį gamintojas vadina „dvigubu varikliu“. Jo bendra galia yra 375 kW. Kaip rašo Magyarbusz.info, „Tai reiškia dviejų varomųjų ašių konstrukciją, kur B ašis varoma 240 kW nuolatinio magneto sinchroniniu varikliu t-DRIVE-MD2021, o C blokas – 135 kW didžiausios galios elektros varikliu“.
eBus.lt