„Irizar” naujovės „Busworld” parodoje

gruodžio 15 05:41 2015 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

irizarIspanijos gamintojų stende lankytojų dėmesį traukė naujausio turistinio autobuso i8 premjera. „Irizar” gamintojai taip pat pristatė ir elektrinį miesto autobusą i2e. Nors šie autobusai – jau ne naujiena, tačiau ir jie susilaukė didžiulio susidomėjimo.

 

 

Irizar i8 išsiskyrė iš kitų autobusų įspūdinga išvaizda. Kėbulai šiems autobusams gaminami netoli Bilbao miesto įsikūrusioje gamykloje. Autobuse sumontuotas DAF variklis. Be kitų naujovių, šis turistinis autobusas gali važiuoti ir naudodamas biodyzeliną.

Tradiciškai ispanai daug dėmesio skyrė saugumui, autobuse sumontuotos modernios saugumo sistemos. Be to, autobuse panaudotos moderniausios pastarojo meto technologijos. Šis modelis keičia ir Lietuvoje jau neblogai pažįstamą ispanų flagmaną „Irizar PB”.

Stilingas ir transporto priemonės salono dizainas. Atnaujintos sėdynės, didžiuliai langai, puikus apšvietimas garantuoja komfortišką kelionę.

Vairuotojo vieta – ergonomiška, patogus prietaisų skydelis, sumotuotas jutiminis spalvotas ekranas, klimato kontrolės sistema, GPS sistema ir pan.

Elektriniuose i2e montuojami 180 kW „Siemens” varikliai. Baterijų talpa – 376 kW. Visai įkrauti baterijas trunka šešias valandas. Ispanai į elektrinių autobusų gamybą jau investavo apie 60 mln. eurų. Du i2e jau važinėja Londone.

Be šio, „Irizar” pristatė 14,9 metro ilgio triašį i3LE. Jame montuojamas Euro 6 standartų reikalavimus atitinkantis 369 AG „Paccar-DAF” variklis. Autobuse – 49 sėdimos vietos.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

 

  • irizar2
  • irizar1
  • irizar3
  • irizar5
  • irizar6
  • irizar4
  • irizar