„Iveco Bus“ ir savivaldžių technologijų technologijų tiekėjas „EasyMile“ bei jo partneriai užbaigė bandymus su autonominiu standartinio dydžio autobusu, galinčiu važiuoti realiomis sąlygomis.
Tai – greitojo autonominio transporto sistemos „Star“ projekto dalis. Autobusas pademonstravo gebėjimą savarankiškai važiuoti nurodytais atstumais.
Autobusas, kurio ilgis 12 m, gali vežti apie 100 keleivių. Autobuso technologija – tai saugos jutikliai ir navigacijos programinė įranga.
„EasyMile“ pristato vieną pažangiausių automobilių parko valdymo sistemų ir vieną pirmųjų savivaldžių transporto priemonių. Autobusas, kurį „EasyMile“ sukūrė su „Iveco Bus“, buvo bandomas „Transpolis“ bandymų trasoje, taip pat „Iveco“ ir „EasyMile“ bandymų vietose. Jis važinėjo visais metų laikais skirtingomis oro sąlygomis.
Autobuse įmontuota autonominė vairavimo sistema (ADS) „pažemina“ autobusą 10 cm, kai jis privažiuoja prie stotelės. Tai svarbu žmonėms su judėjimo negalia, taip pat – tėvams su vaikų vežimėliais ar sunkiau vaikštantiems žmonėms.
Didžiausias greitis, kurį autobusas pasiekė važiuodamas autonominiu režimu, siekė iki 40 km/val. Tolesni bandymai parodė, kad programinės įrangos pardavėjo multimodalinė stebėjimo technologija yra veiksminga ir esant didesniam nei 70 km/val. greičiui.
Autobusas „mato“ šviesoforo šviesas, taigi gali laiku prie jo sustoti. Be to, autobusas gali savarankiškai užimti jam skirtą vietą autobusų parke.
eBus.lt
busworld.org nuotrauka