Keleivių vežėjai susitiko aptarti siuntų autobusais paslaugos gerinimo švenčių laikotarpiu

26 lapkričio 06:03 2021 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

Lapkričio 25-ąją Lietuvos keleivių vežimo asociacija pakvietė keleivių vežėjus pasitarti dėl siuntų vežimo autobusais. Klausimas itin aktualus tampa prieš didžiąsias metų šventes, kai šalies gyventojai tradiciškai dažniau naudojasi siuntų perdavimo autobusais paslaugomis.

Kauno siuntų autobusais terminalo vadovė Indrė Ūsaitė–Šlenderienė apžvelgė praėjusius metus, kalbėjo apie pokyčius siuntų autobusai rinkoje, tikslus, kurių keleivių vežėjai tiek ir prieššventiniu laikotarpiu, tiek ir nuolat turėtų siekti drauge. „Svarbiausias tikslas – išgyventi konkurencinėje kovoje, atrasti savo nišą, dirbti tikslingai ir neprarasti savo klientų“, – sakė I. Ūsaitė-Šlenderienė.

I. Ūsaitė-Šlenderienė priminė keleivių vežėjams praėjusių metų prieššventinį piką, kai didžiosiose šalies autobusų stotyse prie siuntų autobusais terminalų nusidriekdavo didžiulės eilės: „Pagrindinė priežastis – sumažintas autobusų maršrutų kiekis, daug siuntų atvažiuodavo vienu autobusu, užtrukdavo, kol jas išrūšiuodavome ir išdalindavome. Buvo uždraustas judėjimas tarp savivaldybių, todėl daugiau žmonių siuntė dovanas autobusais. Labai svarbu apsvarstyti, kad panaši situacija nepasikartotų šiais metais, parsirengti šventėms iš anksto. Daug ko pasimokėme iš paėjusių metų, padarėme viską, kad tokia situacija nepasikartotų“.

Ji kalbėjo apie tai, kaip palengvinti siuntų gabenimą autobusais, kaip tolygiau paskirstyti klientų srautus.

„Kautros“ marketingo grupės vadovas Justinas Vadluga pateikė marketingo apžvalgą, kalbėjo apie tai, kaip ir kur reklamuojama siuntų autobusais paslauga, kokia reklama yra naudingiausia bei efektyviausia vežėjams.

UAB „Autoinfa“ atstovas Eugenijus Kliocas pristatė siuntoms autobusais skirtą androidinę programėlę, kalbėjo apie jos funkcijas ir galimybes. „Tam tereikia išmaniojo telefono ar planšetės bei įdiegtos specialios programėlės. Naudojantis šia programėle, nereikia kaupti popierių – tai neekologiška ir nepatogu. Atsiimantis siuntą žmogus pasirašo elektroniniame įrenginyje. Programėlė paspartina siuntų rūšiavimo ir išsiuntimo procesus, sumažina klaidų tikimybę. Turime žengti į priekį, modernizuoti paslaugą“, – pabrėžė E. Kliocas.

Programėlė patogi ir tuo, kad šventiniu laikotarpiu galima į darbą priimti daugiau žmonių, kuriems nereikėtų papildomų kompiuterių ar daugiau patalpų.

I. Ūsaitė-Šlenderienė taip pat siūlė įmonėms bent šventiniam laikotarpiui įsigyti ar išsinuomoti vaizdo kameras, kurios padėtų lengviau surasti siuntas. „Paieškas sandėlyje labai palengvina ir siuntų lipdukai su barkodais. Klientui nereikia rašyti informacijos ant siuntos ranka, siuntos su barkodais gali būti rūšiuojamos naudojant programėlę. Tai vežėjų įmonėms nėra didelė investicija, bet labai palengvina darbą“.

Keleivių vežėjai aptarė situaciją, kalbėjo, kaip rengiasi švenčių laikotarpiui, kai siuntų siuntimas autobusais gerokai suaktyvės.

Lina Jakubauskienė

Bendrovės „Kautra” nuotrauka