„King Long“ stende „Busworld Europe“ – ir savivaldis autobusas

18 lapkričio 06:14 2019 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

Kinietiškų autobusų gausa didžiausioje pasaulyje „Busworld Europe“ parodoje jau nieko nestebina. Naujausius gaminius ir šįkart pristatė ne vienas Kinijos gamintojas. Bene originaliausi eksponatai – „King Long“ stende.

 

Nors kinietiškų autobusų kol kas Lietuvoje nesutiksi, jie sparčiai populiarėja Europoje bei pasaulyje. Kol kas populiariausi BYD autobusai. Kai bene 2005-aisiais „Busworld Europe” buvo pristatytas pirmasis kinietiškas autobusas, jis gerokai skyrėsi nuo europinių analogų tiek išvaizda, tiek ir techninėmis savybėmis. Dabar kiniečių gamintojai sparčiai vejasi europiečius įvairiose srityse.

Briuselio parodų salėje „King Long“ stende buvo galima apžiūrėti ne tik elektrinį, bet ir savivaldį autobusą „King Long Apollo“. Jame sumontuota autonominė HW3.1 vairavimo sistema, taip pat „Intel E5“ ir 8 branduolių procesoriai, turintys didesnę skaičiavimo galią. Pasak gamintojų, transporto priemonė gali vežti keleivius bet kokiomis sąlygomis, net ir esant atšiaurioms gamtos sąlygoms.

„King Long Apollo 2.0“ sumontuota CATL galios baterija, kurios talpa padidėjo nuo 42,3kwh iki 49,3kwh, įkrovimo laikas sumažėjo 50 proc., o nuvažiuojamas kelias padidėjo 20 proc.

Atnaujintas ir King Long Apollo 2.0“ salonas, jis tapo patogesnis keleiviams.

Parodoje taip pat pristatytas pagal 5G technologijas sukurtas „PEV12“. Įdiegtų 5GV2X funkcijų dėka autobusas gali išvengti susidūrimo, įvertinti kelią realiu metu, identifikuoti kitus automobilius, įvertinti spūstis.

Autobusas – elektrinis, baterijos patogiau išdėstytos. Autobusas komfortiškas ir keleiviams – dideli langų stiklai garantuoja geresnį matomumą, atnaujinta ir apšvietimo sistema.

Dar vienas parodoje pristatytas autobusas – „Longwei IIFlagship“. Autobusas patogus, saugus, važiuoja tyliai. Sutvirtintas autobuso kėbulo rėmas, patogiau išdėstyti agregatai.

Autobusas patogus vairuotojui, prietaisų skydelyje jis gali matyti visą reikalingą informaciją. Transporto priemonėje yra „ZF TRAXSON AMT“ pavarų dėžė, taip pat įdiegta elektroninė rankinio stabdžio ir variklio užvedimo vienu mygtuku funkcija.

Prabangus autobuso interjeras suteikia daugiau komforto keleiviams.

Kiniečių stende taip pat buvo galima apžiūrėti priemiesčio vežimams skirtą U13. Atnaujintas autobuso išorės dizainas, sumontuoti LED priekiniai žibintai. Autobuso konstrukcija taip pat sutvirtinta, įdiegta pažangi degalų taupymo sistema, įdiegtos pažangiausios saugumo technologijos. Autobuso ilgis – 13 m.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

  • DSC_0002
  • DSC_0007
  • DSC_0003
  • DSC_0008
  • DSC_0047
  • DSC_0046
  • DSC_0054
  • DSC_0062
  • DSC_0057
  • DSC_0051
  • DSC_0005