Pastaruoju metu Lietuvos vežėjai vis sparčiau atnaujina keleivinio transporto priemonių parkus. Naujų autobusų įsigyja ne tik didžiosios šalies keleivinio transporto įmonės, bet ir mažesnės, įsikūrusios šalies regionuose. Veždamos keleivius senomis, techniškai ir morališkai pasenusiomis transporto priemonėmis, jos neturi jokių šansų išlikti keleivių vežimo rinkoje, kur konkurencija nuolat aštrėja.
Keleiviai nori komforto
Naujai įmonių įsigyjami autobusai turi daug įvairių privalumų, jie yra patogesni tiek vairuotojams, tiek keleiviams. Jiems ypač svarbu, kad autobusuose žiemą būtų šilta, o vasarą – vėsu. Dabar, kai viešojo transporto keleivių nuolat mažėja, vežėjams svarbiausiu tikslu tampa teikti savo klientams kuo geresnes, kokybiškesnes paslaugas.
Todėl vis svarbesnis autobuso atributas tampas kondicionierius, užtikrinantis patogų važiavimą tiek vairuotojui, tiek ir keleiviams. Jis ypač veiksmingas tolimose kelionėse į užsienį ar po Lietuvą, kai keleiviai autobuse praleidžia daug laiko.
„Nepriekaištingai veikiantis autobuso kondicionierius svarbus ne tik vairuotojui, bet ir autobuso keleiviams, todėl būtina pasirūpinti, jog jis puikiai veiktų visoje transporto priemonėje. Galbūt ne visi žino, tačiau kondicionieriai naudingi ne tik vasarą, kai autobuso būna ypač karšta ir nevėdinamas autobuso salonas tampa tikrais spąstais keleiviams. Autobusų kondicioneriai gelbsti ir kitu metų laiku, kai reikia pašalinti nemalonius kvapus iš transporto priemonės salono, kai autobusu keliauja didesnė grupė žmonių“, – sako bendrovės „Donmartas“ vadovas Domantas Važnevičius.
Jo teigimu, dar ne visi žino, kaip naudoti kondicionierius, kad jie būtų veiksmingi. „Norint, kad kondicionierius teiktų maksimalią naudą, reikia pasirūpinti ne tik juo, bet ir kitais dalykais, kurie užtikrina tinkamą, malonią temperatūrą autobuso salone. Pirmiausia įsitikinkite, ar visi langai bei stoglangiai uždaryti. Jei jie – atviri, pro juos neišvengiamai plūs karštas oras, ir kondicionierius veiks tuščiai“, – aiškina D. Važnevičius.
Uždarius langus bei stoglangius, išvengiama skersvėjų, pašalinių kvapų iš lauko. „Vairuotojai turėtų žinoti, kad neuždaryti langai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl įjungus kondicionierių kartais atsiranda nemalonus variklio kvapas. Oras iš lauko yra drėgnas, todėl, patekęs į variklį, sukelia pelėsį, kuris ir skleidžia nemalonų kvapą“, – teigia „Donmarto“ vadovas.
Ką daryti sugedus kondicionieriui?
Keleivių vežėjai skundžiasi, kad kondicionieriai dažnai genda, o sugedusius juos brangu taisyti. Todėl dalis autobusų, ypač senesnių, kuriuose dar gamykloje sumontuoti kondicionieriai, net vasarą veža keleivius nežmoniškomis sąlygomis, su neveikiančia kondicionavimo įraga. Taip sulaukiama daugybės skundų, kenčia keleivių vežėjų reputacija.
Pasak D. Važnevičiaus, pagrindinis dalykas, kuriuo būtina pasirūpinti, kad kondicionieriai negestų, o salone būtų malonus, gaivus kvapas – vengti drėgno oro patekimo į kondicionavimo įrangą bei pasirūpinti, jog jis išliktų sausas. Taip pat specialistai rekomenduoja bent kartą per porą metų atlikti dezinfekciją krezolo tirpalu – tai padės atsikratyti nemalonių kvapų bei mėgautis geriausiu rezultatu.
Jei kondicionierius vis dėlto sugedo, „Donmarto“ meistrai turi visą detalių gamą jiems sutaisyti. „Nieko nelaukę kreipkitės į mus ir rasite visas reikalingas detales kondicionieriams remontuoti bei prižiūrėti“, – sako D. Važnevičius.
Bendrovė „Donmartas“ prekiauja kompresorių movomis bei kitomis jų detalėmis, taip pat kondicionieriaus kompresoriais, ventiliatoriais, salono filtrais, vožtuvais bei jų jungtimis, valdymo blokais autobusams bei kondicionieriais radiatoriams.
„Nepriekaištingai veikianti aušinimo sistema – tai pagrindinė garantija, kad vežėjo klientai taps ilgalaikiais partneriais bei rinksis būtent tos įmonės autobusų ar jų nuomos paslaugas. Tik pas mus keleivinio transporto įmonių vadovai ras geriausias kainas bei didžiausią detalių pasirinkimą visoje rinkoje“, – teigia D. Važnevičius.
Siūlo ir kitas komercinio transporto priemonių detales
UAB „Donmartas“ siūlo ne tik detales kondicionieriams – bendrovė valdo ir „Busexpert“ prekės ženklą, jos veiklos sritis – didmeninė ir mažmeninė prekyba komercinio transporto priemonių detalėmis. Atvykę į „Donmartą“, keleivių vežėjai ras daugybę reikalingų autobusų bei mikroautobusų detalių, taip pat eksploatacinių medžiagų, priedų ir aksesuarų autobusams. „Siūlome atsargines detales ne tik naujiems, bet ir senesnių modelių autobusams. Atsižvelgiame į kiekvieno kliento pageidavimus, pasiūlome kiekvienam tinkamiausią variantą“, – kalba D. Važnevičius.
Jo teigimu, kiekvienam klientui stengiamasi teikti kuo daugiau dėmesio, visi bendrovės darbuotojai į savo darbą žiūri atsakingai. „Labiausiai vertiname klientų pasitikėjimą mumis, visada siekiame geriausių rezultatų. Prieš teikdami paslaugas įsitikiname, kad pateisinsime klientų lūkesčius. Visos mūsų siūlomos detalės – aukštos kokybės, geriausių Europos ir pasaulio gamintojų. Pasiūlome kiekvienam tokį gaminį, kurio tuo metu labiausiai reikia“, – pabrėžia „Donmarto“ vadovas.
Sėkmę garantuoja dešimties metų patirtis
Bendrovė „Donmartas“ detalių tiekimo versle darbuojasi jau dešimtį metų. Per šį laikotarpį sukaupta daug patirties, kuri suteikia galimybę bendrovės darbuotojams priimti tinkamiausius sprendimus, kiekvienam klientui bei užsakovui pasiūlyti geriausiai tinkančias atsargines detales. „Puikiai suprantame, kad tik kokybiškos detalės naudojamose transporto priemonėse garantuoja ir sėkmingą keleivių vežėjų verslą“, – teigia D. Važnevičius.
„Donmartas“ bendradarbiauja tik su patikrintais ir patikimais užsienio tiekėjais, tokiais kaip „Webasto“, „Autoclima“, „Eberspacher“, „GEA“, „Iveco“, „Wabco“, „Spheros“, MAN ir kiti. „Per ilgus bendradarbiavimo su šiais gamintojais metus įsitikinome, kad jų gaminiai atitinka aukščiausius kokybės standartus, veikia patikimai. Mums rūpi mūsų reputacija, svarbu, kad klientas, gavęs reikiamą paslaugą, pas mus dėl tos pačios problemos tuoj pat negrįžtų. Mūsų kolektyvui reikšminga ne tik mūsų pačių, bet ir mūsų klientų verslo sėkmė“, – kalba įmonės vadovas.
D. Važnevičius džiaugiasi, kad įmonės veiklą vertina ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klientai. „Mūsų tiekiamos autobusų dalys bei mikroautobusų detalės pasiekia pirkėjus iš Vokietijos, Prancūzijos, Azerbaidžano, Danijos, Švedijos ir kitų šalių. Tai, kad dirbame kokybiškai, patvirtina ir mums suteikti „Gazelės“ ženklo apdovanojimai.Gauti šį apdovanojimą laikoma didele garbe, nes jis reiškia, kad įmonė yra ekspertų pripažinta dirbančia skaidriai ir sąžiningai“.
Dėmesys – aptarnavimo greičiui
Įmonės vadovo teigimu, visus užsakymus stengiamasi įvykdyti per trumpiausią įmanomą laiką. Sandėliuose „Donmartas“ visada turi reikalingiausių atsarginių detalių, medžiagų bei aksesuarų. Tai padeda taupyti klientų laiką, tuo pačiu – ir keleivinio transporto priemonių prastovas remonto dirbtuvėse.
„Klientus stengiamės aptarnauti maksimaliai greitai – Lietuvoje prekei pristatyti mums pakanka vienos darbo dienos. Visoms savo siūlomoms prekėms suteikiame kokybės ir saugumo garantijas, atitinkančias Europos Sąjungos reikalavimus. Tuo atveju, jei užsakovas nusprendžia gautąsias atsargines detales ar kitus gaminius grąžinti ar pakeisti, galima tai padaryti per keturiolika dienų. Taip pat konsultuojame su transporto priemonėmis susijusiais klausimais ir padedame išsirinkti kiekvienam klientui tinkamiausius gaminius“, – pabrėžia D. Važnevičius.
Pasak jo, „Donmarto“ stiprybė – tai darni komanda, bekompromisinis aukštų standartų laikymasis ir lankstumas prisitaikant prie rinkos pokyčių ir reaguojant į klientų poreikius. „Tikimės ir toliau sėkmingai plėtoti savo veiklą ir prisidėti prie mūsų klientų verslo sėkmės“, – pabrėžia „Donmarto“ vadovas.
Autobusų kondicionierių detales galite rasti: https://www.ebusexpert.com/lt/katalogas/autobuso-kondicionierius.html
Lina Jakubauskienė