Lietuvoje – pirmasis „Isuzu Novo Ultra“

liepos 11 04:34 2013 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Į Lietuvą atvyko iki šiol nematytas naujutėlis „Isuzu Novo Ultra“ autobusas. Dvi savaites jį galės apžiūrinėti bei išbandyti šalies keleivių vežėjai.

„Stengsimės, kad per dvi savaites naująjį autobusą galėtų pamatyti kuo daugiau keleivinio transporto įmonių atstovų. Per šį laiką važinėsime po Lietuvos autobusų parkus ir demonstruosime vežėjams ne tik šio, bet ir atnaujinto „Isuzu Turquoise“ privalumus“, – aiškina bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.

„Isuzu Novo Ultra“ ilgis – 7305 mm, ratų bazė – 3385 mm, apsisukimo spindulys – 1650 mm. Transporto priemonėje – 31+1+1 sėdimos vietos. Autobusas labai ekonomiškas – šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudoja mažiau ne 19 litrų degalų.

Transporto priemonėje montuojamas japoniškas „Isuzu“ variklis, japoniški tiltai, „Wabco“ stabdžių sistema. Keleivių patogumui – kondicionavimo sistema, sumontuotas ir atskiras kondicionierius vairuotojui.

Naujajame autobuse taip pat sumontuota ABS, autopilotas, atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio nustatymo sistema. Autobuso variklis atitinka Euro 5 standartų reikalavimus, tačiau jau netrukus gamintojai žada pateikti ir Euro 6 reikalavimus atitinkančią transporto priemonę.

Mažėjant keleivių, vidutinės klasės autobusai tampa vis populiaresni tarp vežėjų. „Baltijos šalių keliais jau važinėja 250 „Isuzu“ autobusų. Vežėjų teigimu, jie pakankamai patogūs keleiviams, o jų kainos ir kokybės santykis – palankus“, – sako R. Andrejevas.

Du japonų gamintojų autobusai jau apsilankė Švenčionių bendrovėje „Svirka“, juos galėjo apžiūrėti Visagino savivaldybės darbuotojai, Ignalinos, Zarasų, Rokiškio ir Kupiškio autobusų parkų atstovai.

Pasak įmonių vadovų, vidutinės klasės transporto priemonė šiuo metu būtų optimali vežti keleivius po Lietuvą. Tačiau nauji autobusai sudėtingoje ekonominėje situacijoje atsidūrusioms keleivinio transporto įmonėms kol kas neįkandami.

„Didžioji dalis keleivių vežėjų parkus atnaujina tik pavažinėtomis transporto priemonėmis. Tačiau vis viena jiems nuolat pristatome gamintojų naujoves.Tikimės, jog ateis metas, kai net ir nedidelės keleivinio transporto įmonės galės įsigyti naujų transporto priemonių, o geriausiai keleiviams vežti rajonų keliais tinka vidutinės klasės autobusai“, – sako „Saločiai ir partneriai“ vadybininkas Algimantas Petkūnas.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.