Lietuvos keleivių vežimo asociacija, siekdama užtikrinti viešojo susisiekimo kokybiškų paslaugų tęstinumą, kreipėsi į Seimą prašydama inicijuoti diskusiją dėl valstybės politikos galimų pokyčių tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais srityje dėl nepagrįsto ir nesuprantamo Konkurencijos tarybos nutarimo, kuriame konstatuota, kad tolimojo susisiekimo rinkoje tarp savęs konkuruojantys daugiau nei 40 vežėjų dvidešimt ar net 30 metų nuo pat Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dirba neteisėtai.
2020 m. liepos 14 d. Konkurencijos taryba konstatavo, kad Lietuvos transporto saugos administracija (toliau – LTSA), pratęsdama sutartis su vežėjais, pažeidė Konkurencijos įstatymo 4 str. 2 d. bei įpareigojo LTSA per 8 mėnesius nutraukti sutartis su 42, tarp savęs konkuruojančiais, vežėjais ir organizuoti neaišku kokias konkurencingas procedūras naujiems vežėjams parinkti.
Asociacijos nuomone, toks įpareigojimas, vertinant šiandieninę koronaviruso pandemijos sukeltą situaciją bei jos įtaką vežėjų finansinei būklei, papildomai kylančias nacionalinio saugumo grėsmes bei kitas žemiau aptariamas galimas neigiamas pasekmes, atsilieps visam sektoriui ir gali lemti reikšmingų pokyčių pagrindiniam vartotojui – keleiviui.
Detalų situacijos vertinimą ir LKVA siūlymus jai spręsti rasite čia.
LKVA informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka