Nuo rugpjūčio 12 d. Marijampolės mieste važinės naujas 2011-aisiais pagamintas turistinis ISUZU TURQUOISE autobusas. Marijampoliečius jis veš dešimt dienų.
Naują tarpmiesčio ir priemiesčio vežimams skirtą autobusą į Marijampolę atgabeno oficialus „Anadolu Isuzu“ atstovas Lietuvoje UAB „Saločiai ir partneriai“. Transporto priemonės ilgis – 7720 mm, variklis – 190 AG „Isuzu“ su „Common Rail“ sistema, atitinkantis Euro 5 EEV reikalavimus.
Transporto priemonėje – 32 sėdimos vietos. Pasak bendrovės „Saločiai ir partneriai” direktoriaus Ruslano Andrejevo, marijampoliečiai turėtų įvertinti naujos transporto priemonės komfortą bei patikimumą. „Nauji „Isuzu“ dizaino sprendimai suteikė galimybę padidinti keleivių bagažo lentynų tūrį ir maksimaliai išnaudoti autobuso kėbulo erdves. Autobuso bagažo skyriaus talpa – 4.2 kub. m. Atlenkiamus šoninių ir galinės bagažinės dangčių mechanizmus pakeitė naujas vertikalus vyris, kuris leidžia atidaryti bagažines netgi siauroje erdvėje“, – apie autobuse įdiegtas naujoves pasakoja R. Andrejevas.
Konvektorinė šildymo sistema greitai ir be triukšmo paskirstyto šilumos srautus visame salone: papildomi ventiliatoriai sumontuoti kairėje ir dešinėje autobuso salono pusėse. Šildymo sistemos galingumas – 21 000 kcal/val.
„Esant šaltiems orams, puikiai pasitarnaus programuojamas autonominis šildytuvas „Eberspcher“, kuris ne tik geriau paskirstys šilto oro srautus, bet ir taupys degalus“, – aiškina R. Andrejevas.
Bendrovė „Saločiai ir partneriai“ su potencialiai klientais bendrauja nuolatos. „Gamintojams labai svarbu išgirsti vairuotojų, mechanikų, keleivių bei įmonės vadovų nuomonę apie naują transporto priemonę. Jie pageidauja, kad būtų skaičiuojamos bandomojo autobuso degalų sąnaudos, nori sužinoti, kokių nusiskundimų turi autobusą eksploatuojančios įmonės. Tokiu būdu jie įgyja galimybę sužinoti, ką derėtų koreguoti, kokie transporto priemonės privalumai vežėjams paliko didžiausią įspūdį“, – sako R. Andrejevas.
Bendrovė „Saločiai ir partneriai“ žada pateikti marijampoliečiams specialias anketas, kurias pildys autobusu važinėjantys vairuotojai, mechanikai bei įmonės vadovai. „Tokiu būdu rinksime informaciją apie autobusą. Taip pat mums labai svarbi ir keleivių nuomonė – ją taip pat bus galima pareikšti autobusuose pateiktose anketose“, – kalba R. Andrejevas.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.