Kompanija „Daimler” savo gaminiuose toliau diegia ekologiškas technologijas. Naujausiu koncerno etapu gaminant automobilius, neteršiačius aplinkos, tapo naujo, jau trečiosios kartos, hibridinio miesto tipo autobuso prezentacija.
Modelyje „Mercedes-Benz Citaro FuelCell-Hybrid“ montuojamas elektros variklis bei ličio baterijos, kurioms srovę gamina vandenilio kuro elementai. Gamintojai teigia, kad moderniausios technologijos, įdiegtos naujojoje transporto priemonėje, padeda gerokai sumažinti autobuso sunaudojamo vandenilio kiekį. Be to, naujasis autobusas yra ekologiškas ir važiuoja beveik be triukšmo.
Šiemet „Citaro FuelCell-Hybrid” pristatytas ir IAA parodoje Hanoveryje.
Hibridinė autobuso įranga įtaisyta ant stogo, kad būtų išsaugota daugiau erdvės salone. Degalų bake telpa iki 35 kilogramų suspausto vandenilio. Ličio-jonų baterijų galingumas – iki 26 kW. Hibridas su pripildytu vandenilio kuro baku gali nuvažiuoti maždaug 250 kilometrų. Du kuro elementai įtaisyti už kondicionavimo sistemos ant autobuso stogo. Jų tarnavimo laikas, lyginant su ankstesčiau montuotais, pailgintas trigubai, maždaug dvigubai sumažintos ir vandenilio sąnaudos. Autobuse sumontuota efektyvi energijos valdymo sistema, patobulinta kuro elementų sistema.
Kompanija „Mercedes-Benz“ „Citaro FuelCell-Hybrid“ tikisi gaminti nedideliais kiekiais. Nuo 2011-ųjų pirmieji dešimt autobusų bus išbandomi Hamburgo gatvėse, transporto įmonėje „Hochbahn“. Dar 20 transporto priemonių ketinama išbandyti kituose Europos miestuose.
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.