„Mercedes-Benz“ gamintojai pristato elektra ir dujomis varomus hibridinius autobusus. Šešis „Citaro NGT“ jau užsakė Vokietijos Augsburgo vežėjai, o pirmasis „Citaro G NGT“ hibridas iškeliavo į Oldenburgą. Transporto priemonę pasirinko ir „EMT Madrid“.
Kaip žinia, dujiniai varikliai neišskiria beveik jokių kietųjų dalelių, NOx emisija taip pat labai maža, todėl „Citaro NGT“ puikiai tinkamas didiesiems miestams. Autobusas dar ekologiškesnis, jei naudojamos biodujos.
„Citaro NGT Hybrid“, „Daimler“ sudomino visos Europos vežėjus. Jų ketina įsigyti Prancūzijos transporto bendrovė „STU Bourges“ („RATP Dev“ antrinė įmonė), taip pat Ispanijos „EMT Madridas“ ir „Aucorsa Cordoba“. Pirmasis iš septyniolikos įsigytųjų „Citaro NGT“ hibridų dar šiemet pasirodys Slovėnijos sistinės Liublianos gatvėse.
„Mercedes-Benz“ pristato ir tarpmiestinį „Citaro Ü Hybrid“. Pasak vežėjų, autobusas ne tik ekologiškas, bet ir ekonomiškas. 7,7 litrų dyzelinis variklis (260 kW) dirba kartu su 14 kW vandeniu aušinamu elektriniu varikliu, kuris gauna elektros energiją iš baterijų.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka