Moderniausiu „Setra“ autobusu – į Rygą

rugpjūčio 07 05:25 2015 Spausdinti straipsnį Kelionės Lankytojai


DSC_0007Šią vasarą bendrovė TOKS įsigijo vienuolika moderniausių penktosios klasės vokiškų „Setra“ autobusų. Penkios naujutėlės transporto priemonės veža keleivius po Lietuvą, o šeši patys patogiausi, pritaikyti tolimoms kelionėms autobusai – tarptautiniais maršrutais.

 

 

Autobusai važinėja su „Eurolines Lietuva“ ženklu. Prie šio tarptautinio autobusų tinklo prisijungusios dvi Lietuvos bendrovės – vilniečių TOKS bei Kauno „Kautra“.

Naujaisiais TOKS autobusais galima nuvykti į Rygą, Taliną, Varšuvą. Užsisakantiems bilietus eurolines.lt tinklapyje gerokai iš anksto, kelionė tekainuoja vieną eurą. Tiems, kurie apsisprendžia keliauti vėliau, tenka pakloti 13 eurų. Pasirinkusiems kelionę VIP zonoje, reikia mokėti keturiais eurais daugiau – bilietas kainuoja 17 eurų.

„Nors naujais autobusais keleivius vežame dar neseniai, pasitaiko, jog nuperkami visi devyni VIP klasės bilietai. Būna ir taip, jog žmonės, pamatę patogesnes vietas, sutinka primokėti už bilietą. Tai reiškia, jog dalis keleivių gali sau leisti rinktis brangesnę, tačiau patogesnę kelionę“, – sako TOKS generalinis direktorius Arūnas Indrašius.

Įmonės vadovas pasiūlo išbandyti kelionę į užsienį naujuoju autobusu. Pasirenkame vienos dienos išvyką į Rygą – tokiu būdu nereikia rūpintis nakvyne svetimame mieste, planuoti laiko.

Iš Vilniaus autobusų stoties išvykstame septintą ryto, Rygoje būname apie pusę dvyliktos dienos. Į sostinę autobusas Talinas–Varšuva išvažiuoja pavakare, tad iki nakties dar spėjame sugrįžti namo.

Naujieji „Setra 516 HD“ itin karštą vasaros dieną nustebina malonia vėsa – kondicionieriai puikiai veikia visame salone. Tuo pasirūpino „Setra“ gamintojai. Maloniai nuteikia ir vos tik įlipus gautas vandens buteliukas – karštyje vėsus gėrimas pravers.

Priekinėje naujojo autobuso dalyje sumontuotos devynios VIP klientams skirtos „Setra Ambassador“ sėdynės. Jose ir įsitaisome.

Sėdynės ypač patogios – jos išdėstytos eilėje po tris. Galima rinktis – sėdėti po du, ar įsitaisyti vienam. Mudviem su kolege dviese linksmiau. Juolab kad asmeninės erdvės – apstu ir dvivietėje sėdynėje; per pusę ją skiria per vidurį sumontuoti porankiai kiekvienam keleiviui. Daug vietos kojoms – tarpai tarp sėdynių dideli.Patogūs atsilenkiantys staliukai – jų padėtis nepriklauso nuo to, ar priekyje važiuojantis keleivis atsilenkia sėdynę ar ne.

Vos įlipę, jungiamės prie interneto. Smalsu – ar jis iš tiesų veikia ne tik Lietuvoje, bet ir pravažiavus sieną? Įsitikiname – veikia. Puikiai. Be to, kad galima naršyti internete ar atsakinėti į elektroninius laiškus, yra galimybė prisijungti prie „Media centro“. Čia – nemenkas kino filmų ir muzikos pasirinkimas. Ateityje „Media centre“ bus galima rasti ir elektroninių žurnalų, kitų naujienų.

Pastebėję, jog, intensyviai besidarbuojant, kompiuterio baterija baigia išsikrauti, išsyk prisijungiame prie elektros tinklo. Tokiu pat būdu galima įkrauti ir telefoną ar planšetę.

Rygą pasiekiame nepastebimai. Pajutus tvoskiantį karštį, iš maloniai vėsaus autobuso salono nesinori išlipti. Tačiau reikia. Mūsų tikslas – pamatyti Rygą. Keletą valandų, likusių pavaikštinėti po miestą, stengiamės išnaudoti kaip įmanoma intensyviau. Netoli stoties – senamiestis, tad apžiūrime įdomesnius pastatus. Lieka laiko ir išvykai Dauguvos upe – laivelis nuplukdo beveik iki jūros. Spėjame užsukti ir į jaukią kavinukę senamiestyje.

Atvažiavęs modernus autobusas – tikras išsigelbėjimas nuo trisdešimties laipsnių kaitros. Puspenktos valandos vėsiame, jaukiame salone vėl pralekia nepastebimai. Apie devintą vakaro jau išlipame Vilniuje. Vienos dienos nuotykis, palikęs itin malonių įspūdžių, baigėsi.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

 

 

 

 

 

 

  • DSC_0011
  • DSC_0002
  • DSC_0016
  • DSC_0035
  • DSC_0042
  • DSC_0066
  • DSC_0064
  • DSC_0144
  • DSC_0112
  • DSC_0073
  • DSC_0076
  • DSC_0119
  • DSC_0125
  • DSC_0131
  • DSC_0137