Naujajam „Isuzu Citiport“ – garbingas tarptautinis apdovanojimas

spalio 30 05:15 2015 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

apie-cit10Spalio 16-21 dienomis Belgijos mieste Kortrijke vykusioje „Busworld Europe 2015“ parodoje tradiciškai išdalinti apdovanojimai geriausiems, komfortiškiausiems, ekologiškiausiems, ekonomiškiausiems autobusams.

 

 

Kategorijoje „Comfort & Ergonomics“ šįkart nugalėjo Lietuvos vežėjams jau neblogai pažįstamas „Isuzu Citiport“. Naują, itin modernų autobusą bendrovė „Saločiai ir partneriai“ prieš mėnesį pristatė tiek Lietuvos, tiek Latvijos bei Estijos vežėjams.

apie-cit17Tarp miesto autobusų „Anadolu Isuzu Citiport“ pripažintas komfortiškiausiu. Vertinti saugumo, manevringumo, ekologiškumo, komforto bei tvarumo kriterijai. Autoritetinga komisija tyrė autobusų išmetamųjų CO2 dujų kiekį bei skleidžiamo triukšmo lygį tiek transporto priemonės viduje, tiek ir išorėje.

Priminsime, jog kurdami naują miesto autobusą, „Isuzu“ gamintojai rėmėsi penkiais pagrindiniais kriterijais: žmogus, aplinka, technologija, saugumas ir komfortas.

Pagalvota apie visus keleivius – gamintojų manymu, visi piliečiai yra lygūs ir privalo turėti vienodas keliavimo galimybes.

apie-cit8Pasirūpinta aplinka: autobusas išmeta mažai teršalų ir sunaudoja nedaug degalų; „Citiport“ variklis atitinka Euro 6 standartų reikalavimus.

Naudotos modernios technologijos – sumontuotas EBS trijų pakopų interderis, valdomas ranka ir koja, vidinės ir išorinės vaizdo kameros.

Keleivių patogumui – oro kondicionierius, autonominis šildymas, du elektra valdomi stoglangiai, erdvus, šviesus salonas, plačios keleivių laipinimo durys. Vairuotojo patogumui – atskirta kapsulės formos kabina vairuotojui su plačia sėdyne, reguliuojamu vairu, skaitmeninis prietaisų skydelis, taip pat vaizdo kameros, filmuojančios tiek salono vidų, tiek išorę. Specialiame ekrane vairuotojas mato filmuojamą vaizdą.

apie-cit14Transporto priemonės ilgis – 12 metrų, aukštis – 3 136 m, ratų bazė – 5 850 m. Salone – 27 sėdimos vietos, iš viso gali važiuoti 102 keleiviai.

Transporto priemonėje montuojamas 6 cilindrų „Cummins ISB6.7E6 280B dyzelinis variklis su „Common Rail turbo“ sistema. Pavarų dėžė – ZF 6 AP 1200B, automatinė 6 pakopų.

Dar viena naujovė – 300 l talpos degalų bakas sumontuotas ties priekinio rato posparniu – šią naujovę „Isuzu“ patentavo. Tokiu būdu išsaugoma vieta kitiems agregatams.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos