Naujieji „Solaris Urbino CNG“ keleivio akimis

sausio 25 05:37 2014 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Penktadienį pirmieji „Solaris Urbino 12″ išvažiavo į miesto maršrutus. Jau pirmąją dieną teko važiuoti naujuoju autobusu.

Žvelgiant iš išorės, autobusai labai primena MAN „Lion‘s City CNG“, kuriuos Vilnius pristatė praėjusių metų kovą. Ant autobusų užklijuota žalioji juosta, o iš tolo MAN ir „Solaris“ sunku atskirti vienas nuo kito. Atskirti galima pagal dujų balionų įrengimo vietą bei pagal išmetimo vamzdžio buvimo vietą. Naujuose „Solaris“ autobusuose šis vamzdis viršuje, panašiai kaip „Mercenes-Benz Cito“. Švieslentė matyti iš tolo, todėl lengva įžiūrėti maršruto numerį ir kryptį.

Nors už lango šiuo metu apie 15 laipsnių šalčio, autobuse šilta ir jauku. Kadangi autobusas naujas, šilumos pakanka net ir atsižvengiant į tai, kad autobusas važinėja įprastu maršrutu ir sustoja kiekvienoje stotelėje kas porą minučių. Tai yra labai didelis pliusas, nes toli gražu ne visose transporto priemonėse yra taip šilta.

Praėjus po autobuso saloną matyti, kad „Solaris“ inžinieriai padirbėjo iš peties. Autobusas yra žemagrindis, salonas suprojektuotas atsižvelgiant į didžiulius keleivių srautus, autobuse nemažai vietos keleiviams stovėti, taip pat įrengta vieta neįgaliajam. Autobuso gale nėra laiptelių, todėl keleiviams yra patogiau atsisėsti, o stovintiems nereikia žiūrėt po kojomis, baiminantis, galimo laiptelio.

Sėdynės minkštos ir patogios, suprojektuotos geriau nei MAN autobusuose, taip pat yra pakankamai vietos tarp sėdynių, todėl patogiai įsitaisyti galės ir aukštaūgiai.

Nors autobusas važinėjo tik popietę, vienam vairuotojų jau teko panaudoti ir garsinį signalą. Jo garsas tikrai stiprus, tai leis įspėti kitus eismo dalyvius apie artėjantį autobusą.

Tačiau man nepatiko salono priekis. Visų pirma, nėra sėdynės priekyje iš kairės pusės, liko neišnaudotas tarpas. Ten galima buvo įrengti šoninę sėdynę, vietos tam turėjo pakakti. Kitas dalykas, vietoje didelio turėklo prie vairuotojo, galima buvo įrengti atskirą kabiną, kaip tai padaryta „Mercedes-Benz“ autobusuose. Didelio skirtumo nematau, o vairuotojams būtų tik geriau.

Tai yra tik pirmieji įspūdžiai apie naujuosius Solaris autobusus, tačiau rimtas išvadas apie jų kokybę bus galima daryti po kelerių eksploatavimo metų. Iš pirmo žvilgsnio autobusai yra puikūs, važiuoja švelniai ir sklandžiai. Vilniui reikia atsinaujinti, todėl šie autobusai padės gerinti miesto įvaizdį, o vėžejas sutaupys nemažai lėšų.


Vladyslav

Linos Jakubauskienės nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.