Paryžius keičia planus: elektriniai autobusai per brangūs, pirks dujinius

12 kovo 05:29 2020 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai Patirtis

Paryžiaus  „Île-de-France“ transporto tarnyba paprašė keisti planus ir sumažinti įsigyjamų elektrinių autobusų kiekį parko atnaujinimo programoje. Motyvas – elektrinės transporto priemonės kol kas per brangios.

 

 

 

Remiantis RATP „Bus2025“ planu, 2025 m. du trečdaliai Paryžiaus autobusų turėtų būti elektriniai, trečdalis – varomi biodujomis. „Ile-de-France Mobilités“ (IDFM) dalis turi būti 50% ir 50%.

Dabar IDFM prašo keisti projekto sąlygas. Aštuoni iš 25 autobusų parkų turėtų būti pritaikyti autobusams, varomiems gamtinėmis dujomis, 17 – elektriniams. Iki 2025-ųjų parke turėtų būti du trečdaliai elektrinių ir hibridinių autobusų, trečdalis – varomų biodujomis.

IDFM siekis – transporto priemonių parkas, kurio pusę sudarytų elektriniai, o kitą pusę – varomi suspaustomis gamtinėmis dujomis autobusai. Anot „Ville Rail & Transport“, priežastys iš dalies yra susijusios su įkrovimo, autobusų nuvažiuojamo atstumo bei didelėmis elektrinių autobusų bei jų infrastruktūros kainomis.

IDFM vykdomasis direktorius Laurentas Probstas teigia, kad „dujinius autobusus lengviau diegti ir prižiūrėti, jie yra patikimesni“.

eBus.lt