Nyderlandų „VDL Bus and Coach“ gamintojai pristato naujos kartos „Futura“ autobusą. Transporto priemonė bus lengvesnė, taigi ir ekonomiškesnė. Be to, potencialiems klientams siūloma ir daugiau naujovių.
„Futura“ montuojama nauja pavarų dėžė „ZF Traxon“, kuri patikimesnė bei 3 proc. sumažina degalų sąnaudas. Autobuse montuojama „Predictive Powertrain Control“ – intelektualioji važiavimo kontrolės sistema, padedanti vairuoti bet kokiomis sąlygomis. Be to, pakeista variklio vieta, tai palengvina jo prieinamumą, taigi ir priežiūrą.
Autobusuose montuojamas DAF MX varikliai, kurie yra taupesni, tylesni bei ekonomiškesni. Jie komplektuojami su ZF pavarų dėžėmis. Naujos kartos pavarų dėžė sumažina remonto ir priežiūros išlaidas, techninės priežiūros intervalai padidėja iki 100 000 km.
Didžiausią dėmesį Nyderlandų gamintojai skyrė tam, kad iš kiekvieno degalų lašo būtų išgaunama maksimali energija. Vidinė DF MX variklių trintis sumažėjo naujų technologijų dėka. Variklio blokas, aušintuvas, guoliai ir stūmokliai buvo visiškai pertvarkyti, suspaudimo laipsnis padidintas. Variklio maksimalus sukimo momentas didesnis, tepalų, vandens ir vairo stiprintuvo siurbliai įjungiami tik tada, kai to reikia. Tai taupo degalus ir lėtina agregatų susidėvėjimą.
DAF varikliuose didžiausias sukimo momentas pasiekiamas jau nuo 900 iki 1100 aps./min. Gamintojai siūlo klientams „Futura“ autobusuose skirtingos galios variklius.
Naujas variklio skyriaus išdėstymas suteikė galimybę sumažinti autobuso svorį 100 kilogramų. Be to, autobusuose sumontuota papildomo išmetamų teršalų apdorojimo sistema, kuri taip pat yra 50 kg lengvesnė ir kompaktiškesnė nei ankstesnė. „ZF Traxon“ taip pat yra 20 kg lengvesnė nei ankstesnė pavarų dėžė. Geresnio svorio paskirstymo dėka autobusas tapo efektyvesnis, jis gali vežti daugiau keleivių.
Euro 6 DAF varikliai žinomi dėl mažo išmetamųjų teršalų kiekio. Išmetamų teršalų kiekis sumažėja ir dėl taupesnio degalų naudojimo. DAF varikliuose montuojama papildoma išmetamųjų dujų apdorojimo sistema suteikia galimybę greičiau pasiekti reikiamą temperatūrą, todėl, lyginant su ankstesniais varikliais, sumažėja NOx emisija. DAF varikliai gali naudoti HVO (hidratuotas augalinis aliejus), tokiu būdu CO2 emisija sumažėja iki 80 proc.
„VDL Bus and Coach“ informacija