Pristatytas priemiestinis hibridinis „IVECO Crossway Low Entry“

08 lapkričio 05:12 2022 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

2022 m. FIAA renginyje Madride (Ispanija) Turino „Iveco group“ (Italija) pristatė naująjį „Crossway Low Entry Hybrid“, kuris gali būti varomas tiek biodujomis, tiek gamtinėmis dujomis.

Autobusas bus gaminamas Čekijoje, Vysoke Myto mieste. Pademonstruotasis Madride – 12 metrų ilgio, su 43 sėdynėmis ir dviem atlenkiamomis sėdynėmis. Iš viso autobusu gali važiuoti 71 keleivis.

Autobuse montuojamas dujas naudojantis „Cursor 9“ variklis, taip pat „Voith DIWA NXT“ hibridinė-elektrinė automatinė pavarų dėžė. Hibridinį elektros pavaros derinį sudaro ant stogo sumontuotas LTO akumuliatorius (48 V), sujungtas su „Voith DIWA NXT“ pavarų dėže ir „Cursor 9“ varikliu. DIWA NXT pavarų dėžėje yra 35 kW elektrinis variklis, kuris veikia kaip starteris, kuris „palaiko“ variklį paleidimo fazėse ir veikia kaip generatorius, atkuriantis kinetinę energiją, sukauptą lėtėjimo ir stabdymo fazėse. Šios technologijos bei naudojamų atsinaujinančių degalų dėka sumažėja CO2 išmetimas į aplinką, taip pat taupomi degalai.

Autobuse yra „Stop & Start“ funkciją, kuri, pasak „Iveco Bus“, suteikia daug privalumų vežėjams bei keleiviams: sumažina triukšmą ir vibraciją, todėl autobusų stotelėse keleiviai, gyventojai ir pėstieji jaučiasi patogiau, o degalų sąnaudos dar labiau taupomos.

Bus gaminami skirtingų variantų „Crossway“: 10,8, 12, 13 ir 14,5 metrų „Crossway Low Entry“ su dyzeliniu „Cursor 9“ varikliu, taip pat 12 metrų „Crossway Low Entry“ (I klasė) su „Cursor 9“ gamtines dujas ar biometaną naudojančiu varikliu, taip pat gamtines dujas naudojantys 12 ir 13 metrų „Crossway Low Entry“.

eBus.lt

Gamintojų nuotrauka