„Rīgas satiksme” informcuoja, kad keleiviai ketvirtuoju maršrutu vežami vandeniliniais troleibusais. Šis maršrutas parinktas kaip labiausiai pagrįstas ekonomiškai bei techniškai.
Pasak „Rīgas satiksme” valdybos nario Janio Golubec, vasario viduryje į įmonę atvyko Danijos „Nel Hydrogen” atstovai, kurie atliko paskutinius įrangos tvarkymo darbus. Šiuo metu vandenilio stotis išbandoma, troleibusai pripildomi vandenilio, naudojant vandenilinius variklius. Pirmieji bandymų rezultatai – teigiami, visa įranga veikia. Vis dėlto įmonės atstovai nori įsitikinti, kad darbas bus efektyvus. Artimiausiu metu stotis pradės dirbti visu pajėgumu.
„Rīgas satiksme“ dešimt troleibusų su vandeniliniais varikliais įsigijo pagal tarptautinį „H2Nodes”. Naudodami vandenilio kuro elementus, troleibusai gali nuvažiuoti iki 150 kilometrų, vieno troleibuso įkrovimas vandeniliu trunka dešimt minučių.
Europos Sąjunga finansuoja 50 proc. „Rīgas satiksme” išlaidų, kurios sudaro 16,1 milijono eurų.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka