Senuosius troleibusus Kaune keičia vis daugiau naujų „Solaris“ troleibusų

10 spalio 03:28 2019 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

Rugsėjo 30-ąją miesto gyventojams pristatyti naujieji Solaris Trollino 12 troleibusai vis dažniau pastebimi Kauno gatvėse. Jie sparčiai keičia beveik tris dešimtmečius tarnavusius Škoda troleibusus. 85 naujieji troleibusai suteiks ne tik išskirtinį komfortą, bet ir galimybę kelionės metu pasikrauti mobilųjį telefoną ar su savimi pasiimti dviratį. Šiuo metu Kauno miestą jau pasiekė 19 naujų troleibusų, 7 iš jų jau veža kauniečius, likusiuosius pritaikius prie viešojo transporto sistemos į miesto gatves planuojama išleisti artimiausiomis dienomis. Su senaisiais „Škoda“ troleibusais bus atsisveikinta garbingai – miesto gyventojai ir svečiai su menininkų darbais dabintais troleibusais galės atsisveikinti viešame renginyje, apie kurį paskelbsime artimiausiu metu.

 

Šiuo metu kauniečius jau veža 7 naujieji Solaris troleibusai, Komfortiški, modernūs, aukščiausios kokybės žemagrindžiai troleibusai turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, aukštos kokybės informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras, ergonomišką vairuotojo darbo vietą. Keleiviai galės jaustis saugiau, nes jie bus apsaugoti nuo prispaudimo, t.y., durų uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai, jos automatiškai atsidarys. Pagal individualų užsakymą Lietuvoje gamintame sėdynių gobelene  keleiviai atras ir šalies vėliavos spalvų fragmentus.

Kartu su naujomis transporto priemonėmis miestas taip pat atnaujins kontaktinį tinklą, kuris leis troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir gerokai greičiau. Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos 5 USB jungtys, saugumą užtikrins 2 vidaus ir 1 lauko kameros, o pageidaujantys keliauti su dviračiu, jį galės pasistatyti specialiai tam skirtoje vietoje. Šiuolaikišką informacijos perdavimą įvairiais formatais garantuos 2  aukštos kokybės multimedijos ekranai, o geresnį salono apšvietimą keleiviams užtikrins naujoviška LED apšvietimo sistema.

Vairuotojai naujose transporto priemonėse dirbs pilnai uždarose, kondicionavimo sistemą turinčiose kabinose, o jų patogumui troleibusų ratuose sumontuota slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema leis nuolat sekti ratų techninę būklę, taip juos apsaugojant ne tik nuo gaisro, bet ir eismo įvykių. Vairuotojų pasirengimą kelionės pradžiai ir jos metu nuolat tikrins alkoblokai.

Pristatytas Kauno savivaldybės įmonei UAB „Kauno autobusai“ troleibusas buvo testuojamas, tikrinamas ir integruojamas į bendrovės sistemą. Naujų troleibusų vairuotojams buvo rengiami mokymai pagal saugaus ir ekonomiško vairavimo programą, o remonto personalas buvo apmokytas atlikti troleibusų garantinį ir po garantinį remontą bei troleibusų techninės priežiūros ir diagnostikos darbus.

Iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Iki metų pabaigos visas bendrovės troleibusų parkas bus žemagrindis.

Per metus beveik 80 mln. keleivių Kaune vežančio viešojo transporto atsinaujinimas kainavo 29,4 mln. Eur iš kurių 7,9 mln. Eur skyrė Europos Sąjungos, o 1,6 mln. miesto savivaldybė. Iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A“ įsigytų transporto priemonių kaina buvo mažiausia regione.

Bendrovės „Kauno autobusai“ informacija

LKVA nuotrauka