„Solaris Bus and Coach“ gamintojai Hanoveryje

spalio 04 04:49 2016 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės Lankytojai

apie-solar8Šiais metais kone kiekvieno gamintojo stende puikavosi po elektrinį autobusą. Lenkų gamintojų stende galėjai apžiūrėti pirmą kartą „Metų autobuso“ titulą laimėjusį elektrinį „Solaris Urbino“.

 

 

 

 

 

Pirmą kartą elektrinį autobusą lenkai pristatė 2011-aisiais Belgijos mieste Kortrijke vykusioje „Busworld Europe“ parodoje. Šiuo metu elektriniai „Solaris“ jau eksploatuojami dvidešimtyje šalių. Jie važinėja ne tik Varšuvoje ir Krokuvoje, bet ir Berlyne, Hamburge, Drezdene, Diuseldorfe, Barselonoje, Tamperėje.

Pasak „Solaris“ gamintojų, Baltijos šalyse važinėja apie 240 „Solaris“ autobusų. Tiesa, ne elektrinių. Tačiau Panevėžio vežėjai eksploatuoja keturis hibridinius – dyzelinu ir elektra – varomus autobusus.

Lenkai ypač didžiuojasi jų gaminiui suteiktu „Metų autobuso“ titulu. Tokio įvertinimo jų transporto priemonė sulaukė pirmą kartą.

„Solaris Bus and Coach“ siūlo rinkai 9,10,12,18 metrų ilgio autobusus su dyzeliniais, dujiniais varikliais, taip pat elektrine bei vandeniline įranga.

Parodoje pristatytas dvylikos metrų ilgio elektrinis „Solaris Urbino“. Autobuso baterijų talpa – 240 kW. Autobuse gali būti montuojama dvejopa baterijų įkrovimo sistema: naudojantis pantografu galinėse stotelėse ar pajungus prie elektros tinklo autobusų parke.

Parodos lankytojai taip pat turėjo progos apžiūrėti 10,5 m ilgio „Urbino CNG“ bei dyzelinu ir elektra varomą hibridą. Dyzelinį naujos generacijos „Solaris Urbino“ šiais metais turėjo progos išbandyti didžiųjų Lietuvos miestų vežėjai. Visų atsiliepimai apie lenkišką autobusą – geri.

 

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

 

 

  • apie-solar
  • apie-solar2
  • apie-solar7
  • apie-solar4
  • apie-solar5
  • apie-solar3
  • apie-solar1
  • apie-solar10
  • apie-solar9
  • apie-solar11