Šio amžiaus pradžioje Čekijos troleibusų gamintoja „Škoda Electric“ atsisakė troleibusų kėbulų gamybos ir nusprendė gaminti tik elektros įrangą. Kėbulus transporto priemonėms gamino skirtingi autobusų gamintojai.
Čekijos autobusų gamintoja „SOR Libchavy“ troleibusų gamybos ėmėsi 2006-aisiais. Iš pradžių planuota troleibusus pateikti Moldovai ir Bulgarijai, bet šie planai nebuvo įgyvendinti.
Pirmąjį troleibuso prototipą „SOR TN 12A“ kompanija pristatė ne visai surinktą parodoje „Autotec“ Brno 2008-aisiais. Troleibuso bandymai vyko 2008-ųjų rugpjūtį, o 2009-ųjų kovą jis pradėjo vežti keleivius. Vis dėlto 2009-ųjų gruodį troleibusas buvo grąžintas gamintojams, perdarytas ir pradėtas eksploatuoti Teplicės mieste. Praėjusių metų pirmoje pusėje jis buvo nurašytas.
Antrasis troleibuso „SOR TN 12C“ prototipas taip pat surinktas 2008-aisiais. Bandomieji važiavimai baigti 2009-ųjų birželį. Troleibusas pristatytas Ostravos miesto vežėjams.
Vis dėlto „SOR TN 12C“ Ostravos vežėjams nepatiko, nors gana ilgą laiką vežė keleivius negesdamas. Tik 2017-aisiais išryškėjo rimtas defektas, kurio priežastimi veikiausiai tapo nekokybiškas surinkimas. Pripažinta, kad remontas kainuotų per brangiai ir 2018-aisiais nuspręsta „SOR TN 12C“ nurašyti.
eBus.lt
organizatorių nuotrauka