„Tata Motors“ ketina užimti lyderio pozicijas prabangių Indijos autobusų rinkoje

sausio 21 04:43 2015 Spausdinti straipsnį Patirtis

Indijos transporto priemonių gamintojas „Tata Motors“ šiais metais tikisi parduoti šalyje pusę prabangių turistinių autobusų. Pristatę „Divo“, jie tikisi šiame segmente sėkmingai konkuruoti su „Volvo“ ir „Mercedes-Benz“.

Kasmet Indijoje parduodama 700-800 itin prabangių turistinių autobusų. Daugiausia – „Volvo“, kuri kol kas užima didžiausią šios rinkos dalį.

„Tata Motors“ naująjį „Divo“ pristatė drauge su Ispanijos kompanija „Hispano Carrocera“. Gamintojai tikisi, kad jų autobusas taps populiaresnis nei konkurentų, nes yra ne mažiau patogus, be to – efektyvesnis ir taupesnis.

Jau parduota apie 20 „Divo“ autobusų, šiais metais tikimasi parduoti dar 150 prabangių transporto priemonių.

eBus.lt

Gamintojų nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.