Vilniuje galima apžiūrėti originalų troleibusą, kuriame – ir lietuviškas pėdsakas. Troleibusas „LBus City Smile 12T“ – Lietuvos, Čekijos ir Lenkijos specialistų bendradarbiavimo vaisius. Vilniuje įsikūrusi kompanija „LBus“ kartu su Čekijos „Cegelec“ ir Lenkijos AMZ neseniai pristatė pirmąjį elektra varomą autobusą „L-Bus City Smile 10E“, kurį turėjo progos išbandyti kelių Lietuvos miestų gyventojai.
Gamintojai siūlo rinkai ir troleibusą „LBus City Smile 12T“, kuris šiuo metu yra Vilniuje. „Troleibusas sertifikuotas, jis atitinka visus ES šalyse galiojančius reikalavimus. Transporto priemonė jau išbandyta įvairiuose Europos miestuose“, – sako „LBus“ direktorius Marjanas Mečkovskis.
Troleibuso išorė primena neseniai Lietuvoje matytą elektrinį „LBus” autobusą. Tiesa, transporto priemonė šiek tiek ilgesnė, jos ilgis – 12 380 mm, aukštis – 3 480 mm. Salone telpa 90 arba 100 keleivių, yra 31+1 sėdimų vietų.
Troleibuso „širdis“ – variklis TAM 1050 C6POV, kurio galia – 175 kW, nominalus sukimo momentas – 1414 Nm, greičio diapazonas – nuo 1183 iki 2600 aps/min. Variklis prie automobilio rėmo pritvirtintas izoliaciniais spyruokliniais vyriais
Troleibuso kėbulas pagamintas iš nerūdijančio plieno, jam gamintojai suteikia dvylikos metų garantiją. Bendra transporto priemonės garantija – 24 mėnesiai.
„LBus City Smile 12T“ – žemagrindis, pritaikytas žmonėms su negalia.
Priekinė troleibuso ašis – nepriklausoma ZF RL75 EC, varoma galinė ašis – ZF AV 132/80; priekinė pakaba – 2 oro pagalvės, 2 amortizatoriai, galinė pakaba, 4 oro pagalvės, 4 amortizatoriai
Troleibuso stabdžiai – diskiniai ant abiejų ašių, EBS, ABS ir ASR sistemos. 24 V „Can-BUS sistema
Grindų fanera padengta tvirtu pikos spalvos poliuretanu, kuris naudojamas karinėje pramonėje.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.