Naująjį „ISUZU Grand Toro“ autobuso modelį pirmasis Lietuvoje įsigijo UAB „Šalčininkų autobusų parkas“. Tai – ekologiškas, atitinkantis Euro 6D standartą, priemiesčio bei tarpmiesčio vežimams skirtas autobusas.
Esant standartiniam sėdynių išdėstymui, autobuse telpa 37 sėdimos, 6 stovimos vietos, taip pat yra neįgaliesiems skirtos vietos.
Transporto priemonėje montuojamas „Cummins“ variklis su 6 pakopų (ZF) pavarų dėže – tai garantuoja, kad modelis yra ekonomiškiausias ir su didžiausia bagažinės talpa (4,6 m3) tarp savo klasės autobusų.
Autobuso eksterjeras ir interjeras – inovatyvūs ir šiuolaikiški. Nors priekinis stiklas ISUZU konstruktorių specialiai sumažintas, jis suteikia transporto priemonei išskirtinumo. Mažesnis priekinis stiklas – tai mažesnės išlaidos, jo keitimo atveju, kai į stiklą pataiko atsitiktinis akmenukas iš priešais važiuojančio automobilio.
„Grand Toro“ yra aktualiausi sprendimai kovai su Covid-19 virusu. 2020 metais ISUZU gamintojai pirmieji pristatė kompleksinius užsikrėtimo galimybę sumažinančius sprendimus:
Nepaisant šių sprendimų, autobusas išsiskiria ergonomiškumu, optimaliu keleivių vietų išdėstymu, žymėjimo, saugumo ir vairuotojo informavimo sistemomis.
Vairuotojui – patogus ir informatyvus priekinis skydelis, puikiai pritaikyta priekinė konsolė, patogi pneumatinė, ergonomiška vairuotojo sėdynė. Kaip opcija papildomam keleivių saugumui galimas alkotesteris, blokuojantis variklio užvedimą, jei vairuotojas prie vairo sėda išgėręs. Kiekvienoje keleivių sėdynių eilėje yra įrengti USB įkrovimo lizdai, suteikiantys galimybę keleiviams įkrauti išmaniuosius įrenginius keliaujant.
„Visi šie „ISUZU Grand Toro“ privalumai leidžia jį pavadinti kokybišku, moderniu ir idealiu autobusu priemiesčio maršrutams, vežant keleivius Šalčininkų ir Vilniaus rajono keliais. Ne visas įmanomas funkcijas, kurias galėjo pasiūlyti gamintojas, pasirinkome. Kaip žinia, situacija šiuo metu Lietuvoje nėra paprasta dėl ženkliai sumažėjusių keleivių srautų ir dėl pandemijos sukeltos sumaišties. Tačiau jei leis finansinės galimybės, visada galėsime iš gamintojo užsisakyti papildomai sukurtus originalius sprendimus šiam modeliui, nes kiekvienas sprendimas kainuoja, o mes priversti suktis su esamais dabartiniais ištekliais, sutilpti į mūsų nusimatytą biudžetą. Vis dėlto keleiviai jau atkreipė dėmesį, kad stengiamės gerinti paslaugos kokybę, esame pradėję Šalčininkų autobusų stoties atnaujinimo darbus“, įsigyjame naujų autobusų – kalba UAB „Šalčininkų autobusų parko“ direktorė Teresa Butrimovič.
ISUZU autobusų pardavimų vadovas Vygantas Šulga pasidžiaugia, kad UAB „Šalčininkų autobusų parkas“ jau daugiau kaip 12 metų renkasi ISUZU autobusus. „Pritaikėme vežėjams išskirtinę kainą, nors šis naujausias ISUZU modelis vertas didesnės. Galbūt neuždirbsime sau įprasto antkainio, tačiau Lietuvos ir ypač Šalčininkų rajono gyventojai nusipelno naudotis kokybiškais ir naujausiai ISUZU gamintojo laimėjimais,“ – sako V. Šulga.
Jau kitą mėnesį į Šalčininkus bus pristatytas ir antrasis pagal konkursą parduotas visiems gerai pažįstamas „ISUZU Turquoise modelis“.
„Linkime Šalčininkų rajono gyventojams gero kelio, važiuojant naujais mūsų autobusais“, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Adrejevas.
„Saločiai ir partneriai” informacija ir nuotraukos