Prieš penkerius metus įkurta keleivinio transporto įmonė „FlixBus“ jau žengė ir į JAV rinką. Pasak naują verslo modelį siūlančios kompanijos atstovų, tai sudarys galimybę gyventojams palikti namuose nuosavus automobilius ir rinktis tvaresnę transporto rūšį.
JAV keleiviai jau gali įsigyti autobusų bilietus 180 krypčių: į Los Andželą, Las Vegasą, Feniksą ir pan. Nuo gegužės mėnesio pabaigos autobusai įvairiais maršrutais važiuos iki devynių kartų per dieną.
Priminsime, jog pirmieji „FlixBus” autobusai pasirodė Vokietijoje 2013 m. Šis verslo modelis – unikalus. „FlixBus” valdo technologijas, bilietų pardavimą, klientų aptarnavimą, tinklo planavimą, rinkodarą ir pardavimus, o keleivius kiekvienoje šalyje veža samdomi partneriai.
JAV kol kas „FlixBus“ bendradarbiaus su šešiais partneriais: „Arrow Stage Lines”, „American Explorer Motorcoach”, „Gray Line” Arizona, „Pacific Coachways”, „Transportation Charter Services” (TCS) ir „USA Coach Services”. „FlixBus” šiuo metu turi 300 partnerių visoje Europoje, iš kurių dauguma yra nedidelės.
„FlixBus” savo rinkose sukūrė daugiau nei 7000 darbo vietų. Jų tikslas – kad kuo daugiau žmonių rinktųsi autobusus. Tokiu būdu mažinamas į aplinką išmetamo anglies dioksido kiekis, nes viešasis transportas laikomas tausojančiu aplinką.
Bilietus į „FlixBus“ autobusus JAV bus galima įsigyti nuo 0,99 cento.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka