Varšuvojerugsėjo 22-ąją vyko „Viešojo transporto dienos“. Tai – vienas iš „Europos judriosios savaitės“, kurį Varšuva švenčia kasmet, renginių.
Tądien visi miesto gyventojai bei svečiai Varšuvos viešuoju transportu galėjo važinėti nemokamai. Be to, vyko įvairūs renginiai, skirti viešajam transportui populiarinti.
Kiekvienais metais Lenkijos sostinės viešojo transporto įmonės organizuojama šventė susideda iš dviejų dalių.
Pirmoji dalis šįkart buvo švenčiama autobusų parko remonto dirbtuvėse, kur aikštelėje miesto gyventojai bei svečiai galėjo susipažinti su naujausiais transporto sistemų sprendimais, antrosios metro linijos statybos planais, gauti knygų ir suvenyrų, pasiklausyti įmonės orkestro muzikos.
Varšuvos viešojo transporto įmonės teritorijoje visi norintieji galėjo susipažinti su restauruotais senaisiais „Ikarus“, „Jelcz“, SAH modelio autobusais bei dabar eksploatuojamais MAN „Lion’s City“, „Solaris“, „Solbus“ ir „Jelcz“ modeliais.
Taip pat buvo pristatyti du nauji „Souter Holdings“ įmones „Van Hool TD921 Altano“ ir „Van Hool TD927 Astromega“ autobusai. Visiems „Viešojo transporto dienų“ dalyviams buvo suteikta galimybė apžiūrėti remonto dirbtuves, susipažinti su darbais, kuriuos dirba šių dirbtuvių remontininkai bei apžiūrėti autobusus prieš remontą ir jau suremontavus.
Antroji renginio dalis buvo susijusi su tramvajaus sistema Varšuvoje.
Visiems renginio svečiams bei dalyviams organizuota A autobusų linija ir D tramvajų linija, kuria iš įmonės remonto dirbtuvių įvairiomis transporto priemonėmis – pradedant senaisiais tramvajais ar autobusais ir baigiant naujesnėmis transporto priemonėmis – buvo galima nuvažiuoti iki tramvajų depo.
Depe taip pat buvo galima apžiūrėti dirbtuves bei stovėjimo aikštelėje sustatytus Varšuvoje eksploatuotus ar eksploatuojamus tramvajai: pradedant nuo 1939-aisiais pagaminto „K 445“ ir baigiant vienu iš naujausių Varšuvoje bėginių transporto priemonių – „Pesa 120NaDuo“. Šiame tramvajuje įrengtos dvi kabinos, o durys keleiviams įlipti ir išlipti – iš abiejų kėbulo pusių. Iki šiol tokių tramvajų Lenkijos sostinėje nebuvo.
Besidomintieji transportu C tramvajaus linija turėjo progos senesniu „Konstal N102N“ tramvajumi nuvažiuoti iki metro stoties „Młociny“.
Denis Simonov
Autoriaus nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.