„Vilneda“ autobusai – kiekvienam pagal poreikius

gruodžio 08 05:52 2011 Spausdinti straipsnį Patirtis

Vilniuje įsikūrusi bendrovė „Vilneda“ jau 17 metų verčiasi autobusų nuoma turistinėms ar verslo kelionėms. Per metus Europos keliais įmonės autobusai nuvažiuoja apie 5 milijonus kilometrų.

Dėmesys – profesionalumui

Šiuo metu „Vilnedos“ transporto priemonių parke – 25 skirtingų dydžių autobusai. „Mūsų tikslas nuo pat veiklos pradžios buvo įsigyti kuo įvairesnių keleivinio transporto priemonių, kad galėtume patenkinti visų užsakovų pageidavimus. Šiuo metu tiek kelionėms po Lietuvą, tiek ir į užsienį galime pasiūlyti nuo 8 iki 70 vietų transporto priemones – mikroautobusus, midi autobusus ar dviaukščius turistinius lainerius“, – pasakoja bendrovės „Vilneda“ komercijos direktorius Tautvydas Žilinskas.

Įmonės darbo specifiką lemia tai, kad keleiviai vežami tik užsakomaisiais maršrutais. „Žmonės mūsų autobusais vyksta ilsėtis, pramogauti, todėl privalome suteikti jiems pačias geriausias paslaugas. Ypač daug dėmesio skiriame vairuotojų atrankai. Be profesinių įgūdžių, jie privalo mokėti bendrauti su žmonėmis, būti pozityviai nusiteikę, paslaugūs. Be to, visi mūsų vairuotojai turi mokėti bent vieną užsienio kalbą“, – aiškina T. Žilinskas. Prieš pradėdami dirbti įmonėje, vairuotojai atlieka vairavimo, keleivių aptarnavimo gebėjimų bei psichologinius testus.

Savo profesionalumą „Vilnedos“ vairuotojai jau įrodė ir varžybų trasose – Igoris Jakuševskis iškovojo geriausio Baltijos šalių vairuotojo titulą „Setra“ gamintojų surengtame autobusų vairuotojų meistriškumo konkurse. Tuo pačiu jis įgijo teisę dalyvauti prestižiškiausiose kas dvejus metus rengiamose „Setra Grand prix“, kur varžosi geriausi autobusų vairuotojai iš viso pasaulio.

Atsinaujina kasmet

Jau keletą metų prioritetą „Vilnedos“ vadovai teikia „Setra“ markės autobusams. „Įsitikinome, kad su šiais autobusais negali lygintis nė vieno gamintojo transporto priemonė. Jie patikimi, patogūs vairuoti, turi išliekamąją vertę“, – kalba T. Žilinskas. Štai ir naujausias „Vilnedos“ pirkinys – ketvirtosios klasės „Setra 415 HD“, kuriame – visa keleivių komfortui būtina įranga. Be „Setra“, „Vilnedos“ transporto priemonių parke yra „Neoplan“ autobusų bei „Mercedes-Benz“ mikroautobusų.

Visos transporto priemonės – aukščiausio komforto lygio, turistiniuose autobusuose įrengtos vaizdo bei garso sistemos, sanitariniai mazgai, mini virtuvėlės, kondicionieriai ir kt. Autobusus „Vilneda“ įsigyja iš Vakarų Europos. „Vežame keleivius tik Vokietijoje pagamintomis transporto priemonėmis. Turkijoje ar Lenkijoje pagaminti autobusai, mūsų nuomone, ženkliai atsilieka nuo Vokietijos gamintojų transporto priemonių kokybe bei patikimumu“, – sako T.Žilinskas.

Kasmet veždami turistus Europos keliais, „Vilneda“ darbuotojai „suvažinėja“ po tris-keturis autobusus. Tiek pat stengiamasi įsigyti naujesnių transporto priemonių. „Pastaruoju metu jau pradedame galvoti apie plėtrą. Krizės metais užteko turimų transporto priemonių, dabar jaučiame, jog turizmo rinka vėl pamažu auga“, – teigia T. Žilinskas.

Veža po visą Europą

„Vilnedos“ autobusų galima sutikti visoje Europoje. „Vežame turistus nuo Gibraltaro sąsiaurio iki Laplandijos sniegynų, nuo Portugalijos iki Turkijos. Tačiau populiariausios kelionės – kur maršrutas driekiasi tūkstantį ar du tūkstančius kilometrų“, – aiškina T.Žilinskas.

Autobusams prižiūrėti „Vilneda“ naudoja savo remonto dirbtuves, kur aptarnauja ne tik savo, bet ir kitų vežėjų autobusus. „Naujausia paslauga, kurią atliekame savo servise – kietųjų dalelių filtrų montavimas. Sumontavus į naudotus autobusus šveicariškus „Baumot“ filtrus, autobusai atitinka Euro 4 reikalavimus. Turėti ekologiškas transporto priemones labai svarbu – daugelis didžiųjų Europos miestų riboja įvažiavimą į miestų centrą žemesnio nei Euro 3 lygio autobusams“, – pasakoja T. Žilinskas.

Be to, dirbtuvėse atliekamas einamasis bei kapitalinis variklio bei kėbulo remontas, montuojamos padangos, reguliuojama važiuoklės geometrija ir pan. „Per pastaruosius dvejus metus nemažai investavome į serviso įrangą, kad kuo daugiau darbų galėtume atlikti patys“, – aiškina T. Žilinskas. Vienu metu remonto dirbtuvėse galima remontuoti penkis autobusus, dirba dešimt kvalifikuotų specialistų. Serviso darbas, kaip ir turizmo verslas – sezoniškas, tik darbymetis čia prasideda tuomet, kai ateina vėlyvas ruduo ar žiema.

Perspektyvos

Galvoti apie ateitį „Vilnedos“ vadovus skatina beatsigaunanti turizmo rinka. Pastaruoju metu sulaukiama daugiau svečių iš užsienio, dažniau vykstama į turistines keliones.

„Mūsų tikslas – pasiekti, kad „Vilneda“ taptų pirmaujančia užsakomojo keleivinio transporto įmone Baltijos šalyse. Ir toliau stengsimės savo klientams teikti tik kokybiškas paslaugas, pasiūlyti kuo įvairesnes, kiekvieno poreikius atitinkančias transporto priemones. Svarbiausia mums – keleivių komfortas ir puiki keliaujančiųjų nuotaika“, – reziumuoja T. Žilinskas.

Lina Jakubauskienė

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.