Galimybė parsisiųsti specialią programėlę ir sumokėti už važiavimą Vilniaus viešuoju transportu išmaniuoju telefonu sostinės gyventojams ir svečiams suteikta vos prieš porą mėnesių. Tačiau ji jau spėjo išpopuliarėti.
Patiko jaunimui
„Be abejo, ši naujovė labiausiai patiko jaunimui. Tačiau praktika rodo – m.Ticket paslauga naudojasi ir vyresnio amžiaus žmonės; tie, kurie turi išmaniuosius telefonus bei mėgsta išbandyti ką nors naujo“, – sako Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto departamento vadovė Modesta Gusarovienė.
Šiuo metu programėlę, suteikiančią galimybę mokėti už važiavimą viešuoju transportu išmaniuoju telefonu, jau parsisiuntė daugiau kaip 16 tūkstančių sostinės gyventojų.
„Per dieną ją parsisiunčia apie 200 naujų vartotojų. Daugiausia naudojantis išmaniaisiais telefonais nuperkama 30-60 minutes galiojančių viešojo transporto bilietų. Mėnesinius bilietus tokiu būdu įsigyti kol kas ryžtasi maždaug ketvirtadalis vartotojų“, – kalba M. Gusarovienė.
Pasak jos, galimybė už važiavimą viešuoju transportu atsiskaityti išmaniuoju telefonu – patogi alternatyva įprastai Vilniečio kortelei.
„Statistika rodo, jog šiuo metu apie 70 proc. vilniečių naudojasi išmaniaisiais telefonais. Tikimės, kad nuo rugsėjo pradžios, kuomet į sostinę atvažiuos daugiau studentų, ši paslauga dar labiau išpopuliarės. Daug dėmesio ketiname skirti ir jos tobulinimui“, – kalba Viešojo transporto departamento vadovė.
Paslauga – lanksti
Išmaniuoju telefonu galima pirkti įvarius bilietus, taip pat ir lengvatinius. Taigi esminis šios paslaugos privalumas – lankstumas. Be to, išmaniuoju telefonu galima susimokėti ne tik už save, bet ir už draugą, kolegą ar šeimos narį – mokant už kelionę tokiu būdu, autobuse įsigyjamų bilietų kiekis neribojamas. Vežėjams savo ruožtu tai – galimybė taupyti lėšas, skirtas kortelių gaminimui ir platinimui.
M. Gusarovienės teigimu, programėlė suteikia galimybę susiplanuoti kelionės maršrutą bei įvertinti kelionės kokybę – jos saugumą, punktualumą ir pan., taip pat yra galimybė parašyti komentarą vežėjams.
Atsiliepimai – įvairūs
Pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinio direktoriaus Gintaro Nakučio, jau sulaukta nemažai keleivių atsiliepimų bei komentarų dėl autobusų ir troleibusų vairuotojų darbo.
„Jų esama labai įvairių. Keleiviai skundžiasi dėl nelaiku atvykusio autobuso, netvarkingo ar nemandagaus vairuotojo. Esama nusiskundimų dėl senų transporto priemonių, karščio autobusų ar troleibusų salonuose. Pasitaiko ir gerų atsiliepimų – keleiviai pagiria mandagų vairuotoją, pasidžiaugia jo kokybišku darbu“, – kalba G. Nakutis.
Keleivių atsiųsti atsiliepimai – tiek teigiami, tiek neigiami.
„Autobuse buvo uždaryti stoglangiai, neveikė kondicionierius, dėl to buvo labai karšta“, – skundžiasi keleivis. „Ne vairuotojas, o ralistas“, – lakoniškai vairuotojo darbą įvertina kitas. „Prišiukšlinta, bet vairuotojas taigi dėl to nekaltas“, – reziumuoja trečias. „Pavyzdinis tiek autobusas, tiek vairuotoja. Gerai vairuoja“, – šypsenėle komentarą baigia ketvirtas.
„Supaišytos sėdynės“, – piktinasi žmogus. „Net vėluodamas nesistengia skubėti“, – nepasitenkinimą vairuotojo darbu reiškia autobuso keleivis. „Galėtų tik rusiškos dainos iš vairuotojo kabinos negroti“, – rašo dar vienas.
„Dėmesingas ir kultūringas vairuotojas. Pamatęs į sustojimą atbėgančią keleivę, palaukė ir atidarė jau uždarytas autobuso duris“, – pasidžiaugia išmaniojo telefono turėtojas.
„Sulaukę tiesioginių keleivių atsiliepimų, galime geriau įvertinti vairuotojų darbą, nubausti prasikaltusius, paskatinti geriausius“, – kalba G. Nakutis.
Priminsime, jog m.Ticket gali naudotis visi į savo išmaniuosius telefonus atsisiuntę nemokamą specialią programėlę iš „App store“ (iOS operacinei sistemai) ar „Google Play“ („Android“ operacinei sistemai).
Lina Jakubauskienė
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.