Visas Vilnius – tavo kolega: nauja VVT kampanija atskleidžia vairuotojo darbo prasmingumą

06 birželio 08:34 2023 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika Lankytojai Patirtis

Šią savaitę sostinėje startuoja naujoji „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) darbdavio įvaizdžio kampanija „Visas Vilnius – tavo kolega“. Kampanija kviečia prie komandos prisijungti potencialius troleibusų ir autobusų vairuotojus, kurie ieško nuobodžiauti neleidžiančio ir prasmingo darbo už aukščiausią atlyginimą rinkoje.

Viešojo transporto vairuotojo darbas – vienas svarbiausių, užtikrinant sklandų miesto gyvenimą, todėl apie jo prasmingumą naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje kalbama ne veltui, teigia generalinis direktorius Darius Aleknavičius.

„Praėjusių metų pabaiga mūsų organizacijoje buvo labai įtempta dėl vykusio streiko. Nors tąkart, deja, nepavyko išvengti nesklandumų, šiandien džiaugiamės būdami naujame bendrovės ir darniai judančio Vilniaus ateities etape. Nuolat gerėjančias darbuotojų darbo sąlygas bei atlyginimų konkurencingumą norime pažymėti nauja kampanija, atskleidžiančia, kodėl VVT darbuotojai myli savo darbą“, – sako D. Aleknavičius.

Kaip priduria Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitė, idėja kampanijai „Visas Vilnius – tavo kolega“ kilo bendraujant su vairuotojais ir pastebėjus, kad organizacijoje tikrai netrūksta darbuotojų, kurie savo darbą atlieka su dideliu užsidegimu ir patiria neįtikėtinai įdomių istorijų. Tokie kolegos yra svarbiausi bendrovės vertybių vėliavnešiai ir didžiausi įkvepėjai kasdienėje veikloje.

Naujoji bendrovės darbdavio įvaizdžio kampanija, kurios veidais tapo patys VVT vairuotojai, visą vasarą bus matoma bendrovės socialiniuose tinkluose, taip pat internete, portaluose, lauko reklamose bei viešajame transporte.

Darbuotojus vilioja didžiausias atlyginimas sektoriuje

VVT užtikrina, kad gaunamas atlyginimas motyvuotų vairuotojus ne tik finansiškai, bet ir skatintų dirbti kokybiškai. Personalo ir žmogiškųjų išteklių valdymo skyriaus vadovo Vaidoto Misevičiaus teigimu, vairuotojams siūlomas nuo 1733 eurų prieš mokesčius su priedais atlyginimas.

2023 metų pirmojo ketvirčio duomenimis, vairuotojų gaunamas atlyginimas su papildomomis naudomis prieš mokesčius vidutiniškai siekė 2121 eurų ir šiuo metu yra beveik 25 proc. didesnis nei kitų viešojo transporto vežėjų.

„Naujus darbuotojus prisijungti prie komandos skatina ir nuolat peržiūrima bendrovės darbo apmokėjimo sistema bei papildomos naudos. Nuo 2021 m. rugsėjo atlyginimai VVT vairuotojams buvo kelti tris kartus, o pirmąjį šių metų ketvirtį vairuotojų darbo užmokesčiui skyrėme beveik 8 mln. eurų“ – teigia V. Misevičius.

Darbuotojai turi galimybę gauti sveikatingumo priemoką, ilgamečiai darbuotojai motyvuojami priedu prie darbo užmokesčio, papildomomis kasmetinėmis atostogomis. Jų darbo stažas lemia į senatvės pensiją išeinančių darbuotojų išeitinės išmokos dydį.

Vaidoto Misevičiaus teigimu, per pirmus kelis metų mėnesius bendrovė gavo daugiau kaip 400 užklausų dėl darbo. Prie komandos prisijungti kviečiami ne tik turintys reikiamą kvalifikaciją, bet ir norintys mokytis vairuotojo profesijos. Nuo metų pradžios įdarbinta 60 vairuotojų, dar beveik 40 šiuo metu įgyja reikiamą kvalifikaciją vairavimo mokykloje. Iki metų pabaigos planuojama turėti iki 150 naujų komandos narių – vairuotojų.

Tiek troleibuso, tiek autobuso vairuotojo paruošimas mokykloje vidutiniškai trunka iki 60 dienų. Skatindama ateiti ir neturinčius patirties, bendrovė mokymų metu moka 800 eurų stipendiją.

Nuolat investuoja į darbo sąlygų gerinimą

Pasak V. Misevičiaus, VVT ypatingą dėmesį skiria viešojo transporto vairuotojų darbo sąlygų gerinimui. Nors vietų, kur bendrovė dar turi pasitempti, netrūksta, tendencijos – gerėjančios.

„Šiemet pradėti įrengti nauji vairuotojų poilsio ir pietų nameliai, kurių bendras skaičius iki metų pabaigos sieks 11. Prailginus vairuotojų poilsio laiką iki 45 minučių, darbuotojai dabar turi daugiau laiko pietų pertraukai ir poilsiui. Kuomet pertrauka sutrumpėja iki 30 minučių – mokamos piniginės kompensacijos“, – teigia V. Misevičius.

Siekiant sudaryti geresnes vairuotojų darbo sąlygas, bus vykdomas spartus autobusų parko atnaujinimas. VVT transporto parką per artimiausius kelerius metus papildys 10 elektra varomų autobusų, o senus troleibusus iki 2025 metų pakeis net 159 troleibusai su autonomine rida. Atnaujinus transporto priemones vidutinis autobusų bei troleibusų amžius bus ne daugiau kaip 6 metai.

Daugiau informacijos apie viešojo transporto vairuotojo darbą ir kitas laisvas pozicijas VVT galima rasti atsinaujinusiame karjeros puslapyje adresu http://karjeravvt.lt/.

Kasdien viešuoju transportu Vilniaus mieste pervežama daugiau nei 0,5 mln. keleivių, per metus autobusais ir troleibusais VVT nuvažiuoja iki 39 mln. kilometrų. Iš viso VVT dirba apie 1890 darbuotojų, didžioji dalis jų, per 66 proc. – autobusų ir troleibusų vairuotojai.

VVT informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka