„Viseon C10“ bus galingesnis

17 rugpjūčio 04:32 2011 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Autobusų bei troleibusų gamintojas iš Vokietijos „Viseon“ pranešė, kad nuo šiol į „Viseon C10“ turistininį vidutinės klasės autobusą bus montuojamas galingesnis, 400 AG „MAN D2066 LOH 28” variklis.

10,5 litro, šešių cilindrų variklis bus montuojamas vertikaliai, išilgai autobuso gale. Sumontuoto išmetamųjų dujų recirkuliacijos aušinimo bei filtro dėka, MAN variklis atitinka EEV emisijos standartą nenaudojant specialių skysčių.

Klientai taip pat galės rinktis mažiau galios generuojantį 6,9 litro (290 AG) „MAN D 0836 LOH” variklį. 10,4 m. turistiniame autobuse, kaip ir didžiuosiuose jo „broliuose“ „C11“ ir „C13“, bus sumontuotos ZF ašys: priekyje nepriklausoma „ZF RL75E”, gale – varančioji „ZF A132“ ašis.

Į standartinės autobuse montuojamos įrangos komplektą įeina elektroninė stabilumo programa (ESP), pastovaus greičio palaikymo sistema bei greičio ribotuvas. Visas kitą įrangą galima užsisakyti papildomai, pavyzdžiui trajektorijos stebėjimo sistemą (LGS), integruotą su vairuotojo sėdyne – nukrypus nuo trajektorijos, sėdynė vibruodama įspėja vairuotoją.

„Viseon C10“ komforto lygis įvertinamas žvaigždutėmis – trijų žvaigždučių autobuse sumontuota 41 sėdima vieta, keturių žvaigždučių – 36. Priklausomai nuo galinių durų padėties, autobuso bagažinės tūris gali būti 6,7 arba 8 kub. m.

Parengė Evaldas Sidikerskis

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.