Vokietijoje, netoli Miuncheno įsikūrusio Pilstingo autobusų gamintojai Hanoveryje pristatė autobusą VISEON C10. Hanoverio IAA parodoje jis išrinktas geriausiu tarp vidutinės klasės modelių.
Kompanija „Viseon“ Hanoveryje dalyvavo pirmą kartą. Tačiau jos produkcija atitinka geriausias vokiečių gamintojų tradicijas; daug dėmesio skiriama ne tik transporto priemonių dizainui, bet ir jų saugumui beipatikimumui.
Vidutinės klasės VISEON C10 dizainas primena visiems puikiai pažįstamą „Neoplan“. Nenuostabu: jį kūrė vokiečių dizaineriai, pateikę rinkai garsiųjį „Neoplan Starliner“ bei kitus populiarius bei žinomus modelius. Nors nedidelis, VISEON C10 pasižymi komfortiškumu, jis pritaikytas ilgoms kelionėms. Be to, autobuse įdiegta ir nemažai techninių naujovių: nauja stogo konstrukcija, aukštos kokybės važiuoklė bei daugybė saugumą užtikrinančių elementų.
Pasak gamintojų, vidutinės klasės VISEON C10 ne tik kompaktiškas, bet ir manevringas. Jo salonas – talpus, nemažas ir bagažui skirtas skyrius. Autobuse montuojamas galingas, bet ekonomiškas Euro 5 reikalavimus atitinkantis variklis.
Autobuso išskirtinės savybės – savitai sukomponuoti žibintai bei apšvietimo sistemos. Naujojoje transporto priemonėje panaudotos šviesos diodų technologijos, sumontuoti priešrūkiniai žibintai. Visa apšvietimo sistema – taupanti energiją. Be to, VISEON C10 žibintuose sumontuotos plonytės šviesos diodų lempos, kurių dėka dieną galima važiuoti neįjungus ilgųjų šviesų.
Autobuso kėbulas apsaugotas nuo prarūdijimo, jam gamintojai suteikia šešerių metų garantiją. Bagažo skyrius – iki 6 m kub. Salono viduje sumontuotas talpus šaldytuvas, priekinių prietaisų panelė pagaminta iš aukštos kokybės kompozitinių medžiagų.
Kondicionavimo ir šildymo sistemos sukurtos ir pagamintos VISEON, jos užtikrina, kad vasarą keleiviams salone bus vėsu, o žiemą – šilta. Įrengta garso sistema „Blaupunkt“, vaizdo sistema su keturiais monitoriais.
Autobusas montuojamas ant naujausio modelio MAN važiuoklės. Variklis – šešių cilindrų MAN DO836 LOH, kurio galingumas – 290 AG. Pavarų dėžė – šešialaipsnė ZF 6 S 1901. Nuo šių metų rudens autobusuose jau montuojama ESP sistema, užtikrinanti autobuso stabilumą kelyje, bei papildoma standžių sistema „cruis control“.
VISEON C10 ilgis – 10,3 m, aukštis – 3,52 m.
Parengė Lina Jakubauskienė
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.