„Viseon” iš arti

25 sausio 05:45 2012 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

Praėjusių metų spalį vykusioje „Busworld Europe“ parodoje itin smalsu buvo iš arti apžiūrėti naujojo vokiečių gamintojo – „Viseon“ – transporto priemones. Deja, ar pagailėję lėšų geresnei vietai, ar nenorėdami pernelyg viešinti savo naujovių, vokiečiai du savo pristatomus modelius sugrūdo tarsi į siauručius garažus. Ypač nepasisekė „Viseon LDD14“ – jo priekis tiesiog įsirėmė į parodų salės sieną. Taigi ne tik apžiūrėti, bet ir parsivežti gerų naujų vokiškųjų autobusų nuotraukų šįkart nepavyko.

Net ir tarp keleivinio transporto specialistų sklando mitas, jog „Viseon“ – antrinė MAN įmonė. Tačiau iš tiesų „Viseon Bus GmbH” – nepriklausomas gamintojas, nors, reikia pripažinti, vis dėlto glaudžiai susijęs su „MAN Truck & Bus AG”. Visų pirma, „Viseon“ gaminami buvusioje „MAN Neoplan“ gamykloje, o autobusų konstrukcijoje, be variklio, gausu kitų MAN agregatų bei detalių.

„Viseon Bus GmbH” siūlo klientams įvairius autobusus. Dažniau skraidantieji lėktuvais galėjo atkreipti dėmesį į oro uostuose keleivius vežančius peroninius „Viseon A-series“ – šešių durų keturiolikos metrų ilgio ir daugiau nei trijų metrų pločio sidabrinius gigantus, laikomus vienais iš moderniausių tarp dabar gaminamų europinių analogų.

Tačiau pirmenybę vokiečiai teikia turistiniams laineriams, kurių šeimynoje – С10, С11 ir С13. Skaičius čia reiškia apytikslį transporto priemonės ilgį.

„Viseon“ flagmanas – „Viseon LDD14, triašis dviaukštis laineris, kuriame montuojamas 400 AG dyzelinis MAN D2066 variklis bei šešių pakopų „АKP ZF EcoLife“ pavarų dėžė. Transporto priemonės ilgis – keturiolika, o aukštis – keturi metrai. Salone telpa net 103 patogios sėdynės.

Reikia pripažinti, jog visi „Viseon“ modeliai pasižymi ne tik efektingu dizainu, bet ir turtinga vidaus įranga. Visos autobuse naudojamos detalės bei agregatai – aukščiausios kokybės.

„Busworld Europe“ vokiečių gamintojai pristatė du modelius: „Viseon C12HD“ ir „Viseon LDD14“.

„Viseon C12HD“ montuojamas 400 AG MAN D2066 LOH 294 kW variklis, ZF 6 S 1901 pavarų dėžė. Autobuse gali būti 40+1+1 ar 49+1+1sėdimų vietų. Bagažo skyriaus talpa – 9,5 kub. m. Transporto priemonės ilgis – 12 000 mm, plotis – 2550 mm, aukštis – 3780 mm.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.