Stabdant elektrinį traukinį, susidaro daug energijos – taupūs vokiečiai sumanė jos neiššvaistyti veltui. Geležinkelio transporto sukurta energija tinka ir elektriniams autobusams įkrauti.
Pirmieji bandymai atlikti Kelne. Ten įrengta speciali įkrovimo stotis, primenanti itin greito įkrovimo įrenginį, tik su vienu papildymu: jos korpuse paslėpti 48 ličio jonų baterijų blokai. Beje, baterijos nėra naujos, o paimtos iš jau naudotų elektrinių automobilių. Jos jau nebegali būti naudojamos pagal paskirtį, bet tinkamos kaupti energiją stacionariuose įrenginiuose.
Tokiu būdu įrengtas papildomos 700 kg masės ir maždaug 300 kwh baterijų kompleksas, nuolatos papildomas iš netoliese einančios geležinkelio linijos. Viršutinėje dalyje yra autobusų įkrovimo įrenginys, apačioje – dar du įrenginiai lengviesiems automobiliams įkrauti.
Jei projektas, kurio vertė – apie 6 mln. eurų, bus sėkmingas, tai panašūs įrenginiai bus įrengti visame Kelne ir jo apylinkėse.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka