Mažiau galingas variklis, mažesnės degalų sąnaudos – toks yra neseniai pristatytas „Volvo 9500”. Jo broliai „Volvo 9700” ir „Volvo 9900” vertinami už patogumą, bet sulaukė priekaištų dėl nemažų eksploatacinių išlaidų. Tai lėmė, jog „Volvo” pristatė rinkai naują, ekonomišką ir universalų autobusą.
„Pastaruoju metu labai išaugo tokio tipo autobusų paklausa. Daugelis klientų nori ekonomiško ir ne itin ilgiems maršrutams skirto autobuso, todėl mes ir pristatėme „Volvo 9500”. Žinoma, pasirūpinome, kad naujasis autobusas pasižymėtų visomis „Volvo” būdingomis savybėmis – saugumu, maža aplinkos tarša ir kokybe,”- pasakoja už pardavimus Europoje atsakingas Mike Ball’as.
Be sumažėjusių degalų sąnaudų, „Volvo 9500” būsimus prikėjus vilios ir mažesne kaina, kurią lėmė devynių litrų variklis, montuojamas vietoje ankstesnių brangesnių bei galingesnių 13 l variklių. „Volvo“ atstovų teigimu, devynių litrų talpos variklis efektyvesnia esant nedidelėms apsukoms.
Atsižvelgiant į klientų pageidavimus, 12,3 metrų ilgio „Volvo 9500” gali tilpti nuo 49 iki 55 keleivių.
Pasak gamintojų, šis autobusas nėra naujos kartos „Volvo“, tai – šiek tiek patobulinta „Volvo 9700” ir „Volvo 9900” versija, besiskirianti nuo jų šiek tiek kitokia priekinių lempų forma. Norint sumažinti kainą, autobuso dizainas gana kuklus, bet, klientui pageidaujant, gali būti montuojama ir brangesnė įranga.
Autobuse įrengta standartinė saugumo sistema, į kurią įeina neseniai pristatyta priekinės dalies apsauga nuo smūgių, avarijos atveju apsauganti nuo tiesioginių smūgių vairuotoją bei gidą.
„Volvo 9500” bus surinkinėjami Vroclovo mieste, Lenkijoje, o parduoti pirmuosius autobusus tikimasi jau kitų pradžioje.
Parengė Evaldas Sidikerskis
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.