Reikia pripažinti, vokiečių gamintojai tai padarė gana vėlai, gerokai atsilikdami nuo kitų gamintojų. „Busworld Europe“ pristatę hibridinę autobuso versiją, „Mercedes-Benz“ pranešė pateikiantys rinkai ir elektrinį „Mercedes-Benz Citaro“.
Pirmasis autobuso užsakovas – Reino Neikaro įmonė Ulme. Pirmieji autobusai jai bus pristatyti kitų metų pradžioje. Techniniai autobuso duomenys kol kas neskelbiami – aišku tik tiek, kad ant stogo sumontuotos ličio jonų baterijos. Jas galima įkrauti tiek nuo stacionaraus šaltinio, tiek ir naudojantis pantografu.
Galiniame transporto priemonės tilte sumontuotas motoras, kuris suka ratus. Toks sprendimas populiarus tarp kitų Europos gamintojų.
Naujajame „e-Citaro“ įrengta išmanioji termoreguliavimo sistema, skirta tiek pavaros elementams, tiek ir salono klimato kontrolei. Kaip teigia gamintojai, autobusai galės važinėti bet kokiomis sąlygomis – tiek šiaurėje, tiek pietuose, be to, jis puikiai įveiks ir kalnuotas vietoves.
Preliminari naujojo autobuso kaina – apie 275 tūkst. eurų. Tai yra, už dyzelinį jis brangesnis daugiau nei dvigubai…
eBus.lt
Gamintojų ir Linos Jakubauskienės nuotraukos